وج پلاستیکی _Cotisen

Plastic wedge _ Cotisen

شکل آناتومیک

کیفیت بالا

رنگ بندی: سبز، آبی

تعداد در هر بسته:100 عدد

کشور سازنده: چین

 

دسته بندی : وج پلاستیکی
کد محصول : 14057488

قیمت از : 115,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

وج پلاستیکی (Cotisen (Plastic Wedge وسیله ای است که باعث ثابت نگه داشتن ماتریکس بند  (تافل مایر)، در امتداد لبه لثه ای حفرات ترمیمی می‌شود؛ که این محصول با ایجاد ‌فاصله بین دندان‌ها از خطاهای حین انجام کار مانند تراش دندان مجاور یا چسبیدن ماده ترمیمی به دندان مجاور، جلوگیری می‌کند؛ وج پلاستیکی سوراخ دار کوتیزن از نظر ساختار به دو نوع چوبی و پلاستیکی تقسیم‌ بندی می شوند که معمولا بسته به تشخیص دندانپزشک و ناحیه امبراژور لثه بیمار قرار داده می شود .


دو رنگ وج پلاستیکی Cotisen: 


آبی
سبز


هر رنگ وج پلاستیکی Cotisen، ویژگی‌ها و عملکرد مخصوص به خود را دارد و باتوجه‌ به نیازهای مختلف، گزینه‌های متنوعی ارائه داده است.
همچنین با جداسازی دو دندان از یکدیگر، هم ضخامتی که خود نوار ماتریکس ایجاد می کند را جبران کند و هم از بسته شدن فضا به وسیله ماده ترمیمی جلوگیری می‌کند.


ویژگی های وج پلاستیکی کوتیزن:


شکل آناتومیک
انعطاف پذیر
کیفیت بالا
استفاده آسان


وج پلاستیکی سوراخ دار Cotisen دارای انتهای گرد و سوراخ دار می‌باشد و با انعطاف‌پذیری بالای خود قرار دادن آن آسان است و به راحتی در شکاف های  بین دندان ها قرار می‌گیرد؛ همچنین با جداسازی دو دندان از یکدیگر، هم ضخامتی که خود نوار ماتریکس ایجاد می کند را جبران کند و هم از بسته شدن فضا به وسیله ماده ترمیمی جلوگیری می‌کند.


وج ها از نظر کاربرد به  دو نوع آناتومیکی و غیرآناتومیکی دسته‌بندی می شوند و کاربرد های متخص خود را دارند: اما از نظر ساختار به دو نوع چوبی و پلاستیکی تقسیم‌ بندی می شوند که معمولا بسته به تشخیص دندانپزشک و ناحیه امبراژور لثه بیمار قرار داده می شود .


کاربردهای وج پلاستیکی Cotisen:


برای ترمیم های آمالگام و کامپوزیت دندان های خلفی
برای ترمیم دندان های قدامی و…


شرکت Cotisen : 


شرکت دندانپزشکی Cotisen تامین کننده‌ی تجهیزات و لوازم دندانپزشکی است. 
این شرکت محصولات متنوعی از جمله وج پلاستیکی سوراخ دار کوتیزن را برای دندانپزشکان تولید می‌کند.

 

در هنگام خرید وج پلاستیکی Cotisen به موارد زیر توجه کنید:


تعداد در هر بسته:100 عدد
کشور سازنده: چین


خريد و قيمت وج پلاستیکی سوراخ دار Cotisen:


در حال حاضر با گسترش در علم دندانپزشکی و پیشرفت در زمینه های مختلف،  فروشگاه های متعددی مشغول به کار هستند؛ اما متاسفانه در این میان، تعدادی از این فروشگاه ها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
پس از بررسی و مقایسه قیمت وج پلاستیکی کوتیزن در فروشگاه های معتبر دیگر، می‌توانید برای خرید وج پلاستیکی Cotisen از سایت رسادنت اقدام کنید. هزینه وج پلاستیکی Cotisen در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از جمله وج پلاستیکی سوراخ دار کوتیزن آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت 7 روز ضمانت بازگشت برای این کالا ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید وج پلاستیکی کوتیزن را با اطمینان کامل خریداری کنید.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5