کاغذ آرتیکولاسیون _سامان زر دندان

Articulation paper _Saman zar dandan

غیر چسبنده
دارای مقاومت بالا در برابر پارگی
دارای 2 رنگ آبی و قرمز

محتویات بسته: 72 عدد
کشور سازنده:ایران

 

کد محصول : 14057672

قیمت از : 195,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان از جمله محصولات پرکاربرد و مهم هر مطب دندانپزشکی می توان به کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان اشاره کرد. این محصول با کیفیت و کارآمد بوده و در فرآیند ترمیم با آمالگام و کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین از این محصول در ساخت انواع محصولات پروتزی مثل روکش ها، اینله ها،انله ها و... برای تشخیص تداخلات اکلوژنی کاربرد دارد.

 

ویژگی های کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان :


غیر چسبنده
دارای مقاومت بالا در برابر پارگی
دارای 2 رنگ  آبی و قرمز برای سهولت در تشخیص تداخلات اکلوژن


با استفاده از کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان فاصله صحیحی بین فک بالا و پایین بیمار ایجاد می شود و این محصول منحصراً برای دندانپزشکی طراحی و تولید می شود و برای یافتن موقعیت دندان ها به کار می‌رود.

 

مزیت کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان : 


بزرگترین مزیتی که می توان برای این محصول ذکر کرد رنگ های طبیعی و گیاهی به کار رفته در آن است که از هر گونه آسیب به دندان های بیمار جلوگیری می کند؛ این محصول بسیار نازک و سخت و مقاوم است که باعث می شود به راحتی پاره نشود و این محصول نسبت به نیروهای وارده بسیار حساس است و نمای سطح را بلافاصله با وضوح بالا نشان می دهد.

شرکت سامان زر یکی از برند های محبوب در صنعت دندانپزشکی داخل کشور می‌باشد که یکی از رایج ترین محصولات آن کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان است.


در هنگام خرید کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان به موارد زیر توجه کنید:


کشور سازنده:ایران
محتویات بسته: 72 عدد
در دورنگ آبی و قرمز

 

خريد و قيمت کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان:


درحال حاضر با گسترش در علم دندانپزشکی و پیشرفت در زمینه های مختلف،  فروشگاه های متعددی مشغول به کار هستند؛ اما متاسفانه در این میان، تعدادی از این فروشگاه ها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
پس از بررسی و مقایسه قیمت کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان در فروشگاه های معتبر دیگر، می‌توانید برای خرید کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان از سایت رسادنت اقدام کنید. هزینه کاغذ کاربن دوطرفه سامان زر دندان در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از جمله کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت 7 روز ضمانت بازگشت برای این کالا ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید کاغذ آرتیکولاسیون سامان زر دندان را با اطمینان کامل خریداری کنید.
با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5