ست قالبگیری ایکس لایت _پاناسیل

Panasil Initial Contact X-Light

محتویات بسته:بسته دوقلو به هم چسبیده با حجم 500 میلی لیتر
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان

 

دسته بندی : سیلیکون افزایشی
کد محصول : 1426064

قیمت از : 2,760,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ماده قالبگیری ایکس لایت پاناسیل یک ماده سیلیکون افزایشی است که برای قالبگیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها استفاده می‌شود؛ ست قالبگیری ایکس لایت Panasil یک ماده قالب گیری دقیق با ویسکوزیته کم، افزودنی سخت کننده با آب دوستی اولیه بسیار بالا، ایده آل برای قالب گیری دو مرحله ای است و به لطف آب دوستی اولیه بالا،  ایکس لایت پاناسیل شما را از همان ثانیه اول به خصوص در محیط مرطوب راضی می کند.

 

کاربرد ست قالبگیری ایکس لایت Panasil:


به عنوان ماده ی قالب گیری در انواع درمان های پروتزی و ترمیمی به خصوص در نواحی که نیاز به ثبت دقیق بافت و هیدروفیل بودن ماده ی قالب گیری میباشد،کاربرد دارد .


ارزش کاربردی آب دوستی در ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل: 


پس از آماده سازی شیار ، تماس اولیه پاناسیل، آب دوستی اولیه منحصر به فرد Xlight، آن را قادر می سازد تا مستقیماً روی سطح مرطوب دندان جریان یابد. این آب دوستی منحصر به فرد در کل زمان پردازش حفظ می شود و در نتیجه، یک قالب الاستیک با نشانه های تیز از حد آماده سازی حتی در شرایط شدید (زیر لثه) به شما ارائه می دهد.
اکنون می‌توانید از برداشت دقیق لبه‌های آماده‌سازی، حتی در موقعیت‌هایی با شیار عمیق یا یک محیط مرطوب به خصوص، مطمئن باشید و زمان گیرش داخل دهانی کوتاه، خواص جریانی فوق العاده و تیکسوتروپی بالا نمایه محصول را کامل می کند.
این ماده بلافاصله بر رطوبت باقی مانده غلبه می کند و مستقیماً با سطح مرطوب دندان تماس می گیرد و جزئیات واضح حاشیه آماده سازی را با رطوبت باقی مانده بازتولید می کند؛ هنگامی که فشار وارد می شود، مواد به شکاف های باریک جریان می یابد و از دندان به داخل حفره دهان وارد نمیشود.


اطلاعی در رابطه با شرکت Panasil: 


شرکت Panasil یکی از تولیدکنندگان مواد دندانپزشکی با بیش از 20 سال سابقه در این صنعت است. محصولات Panasil شامل مواد افزودنی سیلیکونی (VPS) با خواص هیدروفیلیک هستند. این مواد می‌توانند برای تکنیک‌های قالب‌گیری کرون و پلکسی، قالب‌گیری دندان‌های مصنوعی و قالب‌گیری‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. یکی از محصولات محبوب این شرکت ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل می باشد.

 

در هنگام خرید ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته:بسته دوقلو به هم چسبیده با حجم 500 میلی لیتر
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان


خريد و قيمت ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل:


براي خريد ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود،سفارش خود را ثبت كنيد. ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل در وب سايت رسادنت بروز رساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه كنيد.
همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي در نظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد.
همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي ست قالبگیری ایکس لایت Panasil امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.
براي ثبت سفارش ست قالبگیری ایکس لایت پاناسیل از طريق لينك موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5