لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S

Light Cure Pen Mini S _Woodpecker

تنظیم تایم کیور در زمان‌های مختلف
رادیومتر یا لایت متر ندارد
نمایشگر OLED
قابلیت کیورینگ تا عمق 3 میلی متر در فقط 10 ثانیه
امکان تنظیم زمان از 5 تا 40 ثانیه

طول موج Multi Wave در بازه 420 تا 480 نانومتر قرار دارد

طول موج: nm 480 – 420
شدت نور: mw/cm 1000-1200
لامپ: LED با طول عمر 50000 ساعت
وزن: 145 گرم

ابعاد : 260mm×31mm×34mm
سایز لنز: 8 میلی متر

توان: ‏ DC 5 V ,1A AC100 -240V ,50 HZ
نوع اتصال: بی سیم
ساخت کشور چین

 

دسته بندی : دستگاه لایت کیور
کد محصول : 336184614

قیمت از : 0 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از کامپوزیت های مختلف به جای آمالگام، امکان استفاده از لوازم لاینفک مانند لایت کیور قلمی Woodpecker- Mini S در درمان های ترمیمی را برای دندانپزشکان فراهم می کند. این روش برای پر کردن فضای دندان ها با کامپوزیت در موارد پوسیدگی های دندان بسیار مرسوم است. کامپوزیت های امروزی که به آنها کامپوزیت نوری نیز گفته می شود، در ابتدا به صورت خمیری شکل هستند و با تابش نور، سفت و محکم می شوند.

 

ویژگی‌های لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر عبارت‌اند از:

 

o تایمر دیجیتال
o افزایش شدت نور برای عمق کیور بهتر و زمان درمان کوتاه‌تر
o گستره طول موج وسیع‌تر برای فعال‌سازی مواد کامپوزیتی
o طراحی سبک و ارگونومیک برای دسترسی و مانور آسان
o رابط کاربری مناسب برای تنظیمات آسان
o تنظیم تایم کیور در زمان‌های مختلف
o رادیومتر یا لایت متر ندارد
o نمایشگر OLED
o قابلیت کیورینگ تا عمق 3 میلی متر در فقط 10 ثانیه
o فن داخلی ندارد
o قابلیت اتوکلاو لایت گاید
o قابلیت اتصال پروب بلیچینگ
o امکان تنظیم زمان از 5 تا 40 ثانیه
o باتری با طول عمر مناسب تامین شده است
o طول موج Multi Wave در بازه 420 تا 480 نانومتر قرار دارد
o کیفیت بدنه‌ی بالا
o مقرون به صرفه
o باتری لیتیوم یون شارژی
o بدون سیم

 

استفاده از انواع کامپوزیت ها به جای آمالگام، دندانپزشکان را قادر می سازد تا از لوازم لاینفک مانند لایت کیور قلمی Woodpecker - Mini S در درمان های ترمیمی استفاده کنند. این روش برای پر کردن فضای دندان ها با کامپوزیت در موارد پوسیدگی های دندان بسیار مرسوم است. کامپوزیت های امروزی که به آنها کامپوزیت نوری نیز گفته می شود، در ابتدا به صورت خمیری شکل هستند و با تابش نور، سفت و محکم می شود.

این کامپوزیت از مونومرهای مختلف تشکیل شده است که با تابش نور، به پلیمر تبدیل شده و سفت و محکم می شود. به همین دلیل، استفاده از لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر برای سفت شدن مواد کامپوزیت بسیار حیاتی است. این دستگاه به دندانپزشکان کمک می کند تا مواد کامپوزیت را به شکل دلخواه در حفره دندان پر کنند و سپس با استفاده از نور، آنها را محکم و سفت کنند.

 

انواع مدل های لایت کیور قلمی  Mini S وودپیکر: 

لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S در مدل های مختلف سیم دار و بیسیم تولید شده است. مدل های سیم دار لایت کیور ریفاین از طریق برق 24 ولت یونیت،  شروع به کار می‌کنند و معمولا قیمت های مناسب تری دارند ولی فروش آن ها با توجه به دست و پاگیر بودن و عدم استفاده برای یونیت های دیگر، کمتر است.
مدل دیگر دستگاه لایت کیور ، نوع پرتابل و قابل حمل است که دارای باتری در حجم های مختلف است که هرچه حجم باتری بیشتر باشد، طول عمر کار دستگاه بیشتر و در نتیجه وزن دستگاه لایت کیور نیز بیشتر می‌شود، تفاوت در نمونه های مختلف لایت کیور وودپیکر در تکنولوژی لامپ به کار برده شده در دستگاه، داشتن مد های کاری مختلف و همچنین حجم باتری دستگاه دسته بندی می‌شوند.


انواع دستگاه لایت کیور عبارتند از:


دستگاه لایت کیور بیسیم
دستگاه لایت کیور با سری بلیچینگ
دستگاه لایت کیور دارای تشخیص پوسیدگی


مزایای لامپ‌های LED:


لامپ‌های LED نسبت به هالوژن، گرمای کمتری تولید می‌کنند و نیازی به خنک کننده ندارند. همچنین، نوردهی، مصرف برق و گرمای تولید شده توسط لامپ‌های LED معمولا کمتر از هالوژن است. این ویژگی‌ها باعث شده است که لامپ‌های LED انتخاب محبوبی برای استفاده در انواع محیط‌ها شود و در مدل های جدید، تا 4 عدد ال ای دی درون بدنه لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر قرار می‌گیرد که باعث افزایش طول موج و شدت کیور می‌شود.

لامپ LED با طول موج Multi Wave توانایی کیور انواع گلاس آینومر و کامپوزیت های مختلف را دارد.

 

شرکت وودپیکر: 

 

شرکت وودپیکر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات دندانپزشکی در ایران است. این شرکت، که به طور رسمی به عنوان شرکت ابزار پزشکی Guilin Woodpecker شناخته می‌شود، در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۵ گواهینامه CE از TUV آلمان دریافت کرد.
محصولات وودپیکر در ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان، استرالیا و نمایندگی‌های دیگر ارائه می‌شود. این شرکت تمرکز خود را بر تحقیق، توسعه و توزیع تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت برتر قرار داده است.
از محصولات معروف آن می‌توان به دستگاه‌های جرم‌گیر نوری وغیرنوری، لایت‌کیور پرتابل، رو یونیتی، اپکس فایندر (اپکس لوکیتور)، پالپ تستر، موتور اندو، آبچوراتور، گوتا کاتر، دستگاه پیزوسرجری، موتور ایمپلنت، موتور الکتریکی، اسکنر فسفر پلیت، سنسور داخل دهانی، آنگل و توربین اشاره کرد. لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S  یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت می باشد.


در هنگام خرید لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر به موارد زیر توجه کنید:


طول موج: nm 480 – 420
شدت نور: mw/cm 1000-1200
لامپ: LED با طول عمر 50000 ساعت
وزن: 145 گرم

ابعاد : 260mm×31mm×34mm
سایز لنز: 8 میلی متر

توان: ‏ DC 5 V ,1A AC100 -240V ,50 HZ
نوع اتصال: بی سیم
ساخت کشور چین
دارای تاییده استانداردهای بین المللی از جمله استاندارد CE اروپا و ISO و FDA و TUV

 

خريد و قيمت لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S:


براي خريد لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود،سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S در وب سايت رسادنت بروز رساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه كنيد.
همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي در نظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد.
همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد لایت کیور قلمی Woodpecker _ Mini S امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.
براي ثبت سفارش لایت کیور قلمی Mini S -وودپیکر از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5