فایل روتاری پروتیپر _Dentsply

Rotary file_Dentsply

برند: Dentsply

ساخت: آمریکا

تعداد در بسته: 6 عددی

مناسب جهت کانال با هر شکل

در اکثر موارد فقط ۳ ابزار مورد نیاز است

افزایش تمیز کنندگی آپیکال برای تمیز کردن بهتر کانال

دفع بهتر مواد باقیمانده در کانال به دلیل طراحی منحصر به فرد

راهنمایی با انتهای گرد جهت به حداقل رساندن انحراف کانال

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 47138776

قیمت از : 310,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

فایل روتاری یکی از ابزارهای اندو می‌باشد. اندازه فایل‌ های روتاری یا فایل روتاری پروتیپر Dentsply با توجه به نوع دندان و اندازه گسترش خرابی دندان مشخص می‌شود. برای آشنایی بهتر با فایل روتاری، قصد داریم تا در این بخش در مورد یکی از انواع فایل‌ های روتاری اطلاعاتی کافی در اختیار شما قرار دهیم. تکنولوژی فایل‌های روتاری با مرور زمان تکامل یافت. همچنین عملکرد آن‌ها نیز به مرور بهبود یافته است. در ادامه به نوع فایل روتاری پروتیپر دنسپلای اشاره خواهیم کرد:

فایل روتاری پروتیپر دنسپلای یکی از ابزاری است که برای آماده سازی کانال ریشه به کمک روتاری استفاده می گردد. سیستم روتاری پروتیپر یک سیستم جامع اندودانتیکی می‌باشد که بطور ویژه برای نیازهای دندانپزشکان طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با روش ها‌ی ساده، سریع و کارامد شکل دهی به کانال را انجام دهند.

ایده و طراحی اصلی فایل های پروتیپر به نام کمپانی dentsply به ثبت رسیده است و جزء اولین سیستم هایی می‌باشد که با لبه های برش برنده و تقارب طراحی شده اند که فایل روتاری پروتیپر دنسپلای یا فایل روتاری پروتیپر Dentsply از ویژگی مستثنی نیست. بقیه کمپانی ها طرح پروتیپر (Protaper design) با سایزبندی مشابه آن تولید کرده اند. در ادامه به ویژگی هی مطلو‌ب و فوق العاده ی فایل روتاری پروتیپر دنسپلای اشاره خواهیم کرد که به دندانپزشکان این امکان را میدهد که با آگاهی لازم و اطلاعات کافی، اقدام به خرید این محصول بکنند.

 

ویژگی فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

فایل روتاری پروتیپر دنسپلای یا فایل روتاری پروتیپر Dentsply محصولی از کشور آمریکا بوده و ساخت برند Dentsply میباشد. این‌‌ محصول دارای مجوعه ای از ویژگی های قابل توجه است که به اثر بخشی و‌ تطبیق پذیری آن در روشهای اندودنتیک کمک می کند. در این قسمت به ویژگی‌‌‌ های مطلوب  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای اشاره شده است:

مناسب جهت کانال با هر شکل

پروتکل آسان برای استفاده (کدگذاری شده با رنگ)

در اکثر موارد فقط ۳ ابزار مورد نیاز است

قدرت برش بالا

طراحی منحصر به فرد «چند ضلعی» فایل روتاری پروتیپر دنسپلای

راهنمایی با انتهای گرد جهت به حداقل رساندن انحراف کانال

دارای تنوع تیپر

دارای سطح مقطع مثلثی شکل

تنوع قطر

زاویه برش کارآمد

زاویه هلیکال متغیر و عدم پیچش ناگهانی فایل

انعطاف پذیری بالا

کارایی بالای برش

کاهش زمان درمان

کاهش درد بعد از درمان

انجام دقیق تر و ظریف تر کار نسبت به فایل های قدیمی

دسته کوتاه

 

ترکیبات  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

فایل روتاری پروتیپر دنسپلای از ابزارهای اندو می‌باشد و از آلیاژ تیتانیوم نیکل ساخته شده است‌. مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید به دوام کلی و عملکرد طولانی مدت این وسیله، حتی در شرایط بالینی پیچیده کمک می کند.

قیمت فایل روتاری پروتیپر دنسپلای بسیار مقرون به صرفه میباشد و شما میتوانید با تهیه ی این محصول از سایت رسادنت، خریدی اقتصادی و پر مزیت را تجربه کنید.

 

کاربرد  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

فایل روتاری پروتیپر دنسپلای یکی از ابزاری است که برای آماده سازی کانال ریشه به کمک روتاری استفاده می گردد. فایل روتاری اندو فایل روتاری پروتیپر دنسپلای، به آماده سازی با کیفیت بیومکانیک کانال ریشه کمک می کند. این محصول، کاربردهای بی شماری در دندانپزشکی، بویژه در زمینه ی درمان ریشه، دارد. برای اطلاع بیشتر از کاربرد های این محصول به موارد زیر توجه نمایید:

افزایش تمیز کنندگی آپیکال برای تمیز کردن بهتر کانال

دفع بهتر مواد باقیمانده در کانال

استفاده از فایل روتاری پروتیپر دنسپلای در کانال مرطوب دندانی برای جلوگیری از ترک یا شکاف در درمان ریشه دندان

 ضدعفونی و تمیز کردن قسمت های پوسیده و آسیب دیده در عمق کانال دندان

سرعت بخشیدن به درمان ریشه دندان در کانال های کیست دار

 تطبیق و ترمیم مواد پرکننده داخل حفره های دندانی

فرم دهی کانال ریشه 

شما میتوانید با خرید فایل روتاری پروتیپر دنسپلای، از دارا بودن محصولی فوق‌العاده و ارزشمند در مطب خود، بهره مند شوید.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با عالی ترین قیمت در سایت رسادنت

 

انواع  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

فایل روتاری پروتیپر دنسپلای در دو نوع Shaping File و Finishing File ارائه می شود که هر کدام در مراحل مختلف شکل دهی کانال‌ ریشه در درمان اندودونیک مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در طول ۲۵ میلی متر و در انواع سایز های SX تا F3 تهیه شده و جهت فروش به بازار عرضه میگردد.

راه حل های خشک کردن و رفع اشکال مخصوصاً برای فایل های ProTaper designed ، با همان کد های رنگی برای شناسایی فوری طراحی شده است.

 

روش استفاده از فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

حذف کامل باکتری ها و دبری ها از کانال ریشه و شکل دهی مناسب آن در درمان ریشه بسیار حائز اهمیت می باشد که برای این منظور از فایل روتاری پروتیپر دنسپلای استفاده میشود. برای استفاده از   فایل روتاری پروتیپر دنسپلای، مراحل مختلی پجود که بر اساس دستورالعمل گفته شده در کاتالوگ‌ این محصول، دندانپزشک باید مراحل را پیش بیرد. مرحله آماده سازی کانال جزء وقت گیرترین و مشکل ترین مرحله در درمان کانال ریشه می باشد.

در‌مورد ترتیب استفاده از سایز های فایل روتاری پروتیپر دنسپلای توجه داشته باشید که فایل های S برای شکل دهی کانال استفاده می شوند بطوری که فایل SX برای باز کردن کانال و عمل Flaring استفاده می شود و دو فایل S1 و S2 برای آماده سازی کانال ریشه استفاده می گردد و فایل های F برای اتمام درمان کانال ریشه استفاده می شوند.

هنگام استفاده از فایل روتاری پروتیپر دنسپلای یکسری نکات مهمی وجود دارد که توجه به آنها حائز اهمیت است:

  • در زمان استفاده از فایل، کانال نباید خشک باشد. بنابراین از لوبریکنت (روان ساز) استفاده کنید.
  • پس از کاربرد هر کدام از فایل‌های روتاری آن را از لحاظ تغییر شکل، کوتاه شدن نوک فایل و باز شدن پیچ‌ها وارسی کنید.
  • فایل‌های روتاری حتی در زمان جدید بودن هم ممکن است در داخل کانال باز شوند.
  • پیش از کاربرد دوبارۀ فایل به الگوی تجمع دبری ها توجه کنید.
  • پس از هر بار خارج کردن فایل از داخل کانال، دبری ها را با گاز مرطوب تمیز کنید تا با قدرت و امنیت بیشتری به کار خود ادامه دهید.
  • فایل ها را پس از هر نوبت استفاده به خوبی استریل کنید. اتوکلاو کردن به فایل های شما آسیبی نمی رساند.

 

خرید و قیمت  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای:

برای خرید فایل روتاری پروتیپر دنسپلای میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای در این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت  فایل روتاری پروتیپر دنسپلای و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت فایل روتاری پروتیپر دنسپلای این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید فایل روتاری پروتیپر دنسپلای از سایت رسادنت اقدام نمایید. برای ثبت سفارش و خرید فایل روتاری پروتیپر دنسپلای Dentsply Protaper Rotary File از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5