فایل روتاری Neolix_ Neoniti

Rotary file Neoniti_ Neolix

دارای یک لبه تیز و برنده
انعطاف پذیری بالا
مناسب برای درمان انواع کانال ریشه

سایزبندی: 20، 25، 30، 35، 40

رنگ بندی: زرد، قرمز، آبی، سبز، مشکی

بسته 5 عددی 
 طول (25MM)
دارای سرعت چرخش 300 الی 600 دور در دقیقه

ساخت کشور فرانسه

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 4714030

قیمت از : 842,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

فایل روتاری Neolix Neoniti یکی از مهم‌ترین ابزار ها در درمان کانال ریشه دندان می‌باشد.از این ابزار برای شکل دهی و پاکسازی کانال ریشه مورد استفاده قرار می‌گیرند.فایل های دندانپزشکی یا به صورت دستی و یا به صورت روتاری استفاده می شوند.


سایز بندی و رنگبندی های فایل روتاری  Neoniti نئولیکس :


20 زرد
25 قرمز
30 آبی
35 سبز
40 مشکی


ویژگی‌های فایل روتاری Neolix Neonitiعبارت‌اند از:


سرعت برندگی بالا
مقاوم به شکست
دارای یک لبه تیز و برنده
انعطاف پذیری بالا
ایمن
مناسب برای درمان انواع کانال ریشه


اطلاعی کوتاه در رابطه با شرکت دندانپزشکی Neolix:


شرکت دندانپزشکی Neolix یک شرکت فرانسوی مستقل و صنعتی است که ابزارهای دندانپزشکی نوآورانه را در سراسر جهان طراحی، تولید و بازاریابی می‌کند، به ویژه برای درمان کانال ریشه ی دندان.
محصولات Neolix شامل فایل‌های اندودنتیک، کنترا-آنگل‌ها، توربین‌ها و ایر موتورها می‌شود. این شرکت با استفاده از فرآیند تولید منحصر به فرد Electric Discharge Machining (EDM)، سیم نیکل-تیتانیوم را با استفاده از تخلیه‌های الکتریکی شکل می‌دهد. این فرآیند EDM به فایل روتاری Neoniti نئولیکس ایمنی، انعطاف‌پذیری و مقاومت بی‌نظیری می‌بخشد و ترکیبی بی‌نظیر از مزایای مقاومت در برابر خستگی چرخشی، کارایی برش و احترام به آناتومی کانال ریشه را ایجاد می‌کند.
محصولات Neolix به طور کامل در فرانسه طراحی و تولید می‌شوند و از طریق نمایندگان مجاز در بیش از 125 کشور جهان توزیع می‌شوند. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و نوآوری، ابزارهایی را ارائه می‌دهد که توسط دندان‌پزشکان در سراسر جهان استفاده می‌شود که یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت فایل روتاری Neoniti نئولیکس میباشد.


در هنگام خرید فایل روتاری Neoniti نئولیکس به موارد زیر توجه کنید:


بسته 5 عددی در سایز های 20 تا 40
ارائه شده در طول (25MM)
ساخت کشور فرانسه
دارای سرعت چرخش 300 الی 600 دور در دقیقه


خريد و قيمت فایل روتاری Neolix Neoniti:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت فایل روتاری Neoniti نئولیکس در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای فایل روتاری Neolix Neoniti ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات فایل روتاری Neolix Neoniti در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از جمله فایل روتاری  Neoniti آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید فایل روتاری Neoniti نئولیکس را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5