پانسمان موقت نوری _DentKist

Quicks optical temporary dressing_DentKist

ساخت: شرکت Dentkist

کشور: کره جنوبی

وزن:  3 گرم

  • ماده ترمیمی نوری موقت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • بدون چسبندگی با خاصیت ارتجاعی و استحکام فشاری بالا
  • برداشت راحت به صورت یک تکه
  •  
دسته بندی : پانسمان موقت
کد محصول : 47140813

قیمت از : 900,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

پانسمان موقت نوری دنتکیست یا پانسمان موقت نوری DentKist پس از تراش دندان، برای ممانعت از ورود میکروارگانیسم ها و  حفاظت از نسج باقی مانده دندان به کار میرود. همانطور که از اسم این پانسمان‌ها مشخص می‌باشد، آن‌ها موقت بوده‌ و تقریبا تا 1 ماه استحکام خود را حفظ می‌کنند و بعد از این مدت دندان نیاز به ترمیم دائمی دارد. پانسمان موقت نوری دنتکیست در طول این مدت به عنوان یک سد محافظتی قوی عمل کرده و با سیل لبه ای مناسب جلوی میکرولیکیج را می گیرد. این محصول ساخت کره جنوبی است و با رنگ‌بندی آبی، سفید و زرد به صورت 3 عدد سرنگ 3 گرمی عرضه می‌گردد. در ادامه برای خرید پانسمان موقت نوری دنتکیست به ویژگی های زیر دقت کنید.

 

ویژگی های پانسمان موقت نوری دنتکیست:

از ویژگی های پانسمان موقت نوری دنتکیست میتوان به انعطاف پذیری بسیار بالا ، کاربرد راحت و آسان و ایجاد سیل مقاوم اشاره کرد. این پانسمان برخلاف خمیر پانسمان های معمول به راحتی با ضربه سوند از دیواره دندان جدا شده بنابراین کم ترین آسیب به نسج دندان وارد میشود. پانسمان موقت نوری دنتکیست به خوبی کانتور آناتومیک دندان را بازیابی کرده و برای ترمیم موقت حفره های اینله و آنله مناسب میباشد. 

 

کاربرد پانسمان موقت نوری دنتکیست:

بعد از درمان ریشه دندان ، به منظور ایجاد سیل کرونال و جلوگیری از ریزنشت، میتوان از پانسمان موقت نوری دنتکیست یا پانسمان موقت نوری DentKist استفاده کرد. زمانی که درمان بیمار چند جلسه به طول می انجامد از پانسمان موقت نوری دنتکیست جهت پر کردن موقت استفاده میشود. یکی دیگر از کاربرد های پانسمان موقت نوری دنتکیست بازسازی دیواره های از دست رفته دندان حین درمان اندو میباشد. بدین صورت از نشت بزاق به درون کانال جلوگیری شده و موفقیت درمان تضمین میشود.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با کمترین قیمت در سایت رسادنت

 

روش استفاده از پانسمان موقت نوری دنتکیست:

 پس از شستشو و خشک کردن حفره میزان مورد نیاز از پانسمان موقت نوری دنتکیست یا پانسمان موقت نوری DentKist درون حفره قرار داده شده و به مدت 30 ثانیه کیور میشود . بهتر است پانسمان به صورت لایه لایه قرار گیرد تا انقباض پلیمرازیسیون کاهش یابد. نهایتا بهتر است یک لایه از ژل گلیسرین بر روی پانسمان موقت نوری دنتکیست قرار داده و مجددا به مدت 20 ثانیه کیور شود.

 

ترکیبات پانسمان موقت نوری دنتکیست:

پانسمان موقت نوری دنتکیست بدون اوژنول بوده بنابراین باعث بروز حساسیت در بیمارانی که به اوژنول آلرژی دارند، نمیگردد. از رنگ زرد پانسمان موقت نوری دنتکیست به منظور حفظ زیبایی برای دندان‌های قدامی و از رنگ آبی برای دندان‌های خلفی استفاده می‌شود. رنگ آبی کنتراست زیادی با رنگ طبیعی دندان داشته بنابراین حین خارج سازی پانسمان، نسج دندان برداشته نمیشود. 

 

خرید و قیمت پانسمان موقت نوری دنتکیست:

براي خريد پانسمان موقت نوری دنتکیست از rasadent.com ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید پانسمان موقت نوری دنتکیست در ساير فروشگاه هاي موجود و سایت رسادنت، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت پانسمان موقت نوری دنتکیست در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد.دهمچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد پانسمان موقت نوری دنتکیست امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است. براي ثبت سفارش و قیمت پانسمان موقت نوری دنتکیست DentKist Quicks Flow از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5