فایل روتاریAurum Blue _متا

Aurum Blue rotary file_Meta

سرعت برندگی بالا
طراحی Memory Shape
دارای یک لبه تیز و برنده
از جنس نیکل تیتانیوم
مناسب برای درمان انواع کانال ریشه

طول (25MM)

سایزبندی:  CF 20/.10 الی T4.5 45/.04

بسته 4 عددی

ساخت کشور کره جنوبی 

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 4715845

قیمت از : 430,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

فایل روتاری Aurum Blue متا یکی از مهم‌ترین ابزار ها در درمان کانال ریشه دندان می‌باشد.از این ابزار برای شکل دهی و پاکسازی کانال ریشه مورد استفاده قرار می‌گیرند.فایل های دندانپزشکی یا به صورت دستی و یا به صورت روتاری استفاده می شوند.


سایز بندی های فایل روتاری Aurum Blue متا:


سایز فایل CF 20/.10 الی T4.5 45/.04


با کمک این فایل، می‌توان میکروارگانیسم ها و دبری‌های موجود در کانال ریشه را حذف کرد. این فایل به دلیل ساختار منحصر به فرد خود علاوه بر افزایش سرعت درمان احتمال شکست فایل و خطا حین درمان را کاهش داده و ایمنی بالایی را برای درمان کانال ریشه فراهم میکند.


ویژگی‌های فایل روتاری ابی Aurum Blue متا عبارت‌اند از:


سرعت برندگی بالا
مقاوم به شکست
طراحی Memory Shape
دارای یک لبه تیز و برنده
از جنس نیکل تیتانیوم
انعطاف پذیری بالا
ایمن
استفاده آسان و راحت
خستگی ناشی از چرخش پایین
مناسب برای درمان انواع کانال ریشه


فایل روتاری Aurum Blue متا به دلیل انعطاف پذیری بالای خود میزان خستگی ناشی از چرخش کمتری دارد و برای استفاده در کانال های خمیده قابل استفاده است.همچنین خاصیت Memory Shape این فایل استفاده از ان را برای دندانپزشک کمتر میکند.


شرکت دندانپزشکی متا: 


شرکت دندانپزشکی متا یک شرکت کره جنوبی است که مستقل و صنعتی می‌باشد و ابزارهای دندانپزشکی نوآورانه را در سراسر جهان ، به ویژه برای درمان کانال ریشه ی دندان طراحی، تولید و بازاریابی می‌کند.
محصولات متا به طور کامل در کره جنوبی طراحی و تولید می‌شوند و از طریق نمایندگان مجاز در  کشورهای مختلف جهان توزیع می‌شوند. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و نوآوری، ابزارهایی را ارائه می‌دهد که توسط دندان‌پزشکان در سراسر جهان استفاده می‌شود که یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت فایل روتاری ابی Aurum Blue متا میباشد.


در هنگام خرید فایل روتاری Aurum Blue متا به موارد زیر توجه کنید:


بسته 4 عددی
ارائه شده در طول (25MM)
ساخت کشور کره جنوبی 
دارای سرعت چرخش  بالا


خريد و قيمت فایل روتاری Aurum Blue متا:


قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که با پیشرفت صنعت دندانپزشکی بازار برای خرید و فروش مواد دندانپزشکی بسیار گسترده شده است در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید فایل روتاری Aurum Blue متا از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت فایل روتاری Aurum Blue متا در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه برای تمام محصولات خود از جمله فایل روتاری Aurum Blue متا را برای شما فراهم کرده است.
در صورت نیاز به  مشاوره رایگان برای تهیه فایل روتاری ابی Aurum Blue متاهمکاران ما در رسادنت برای کمک به شما حاضر خواهند  بود.
امیدواریم پس از خرید این محصول رضایت کافی از خرید خود تجربه کنید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5