میکروبراش _TPC

Micro brush _ TPC

انعطاف پذیر
یکبار مصرف
در سایز های: Super Fine، Fine، Regular
رنگ بندی: سفید، بنفش، زرد، آبی، سبز، نارنجی
تعداد100: عدد در بسته
کشور سازنده: آمریکا

 

دسته بندی : میکروبراش
کد محصول : 47199355

قیمت از : 90,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

میکروبراش دندانپزشکی TPC ابزاری کوچک و پلاستیکی است که دارای الیاف پرزی و بسیار نرم می‌باشد. این الیاف در رنگ‌های مختلفی موجود هستند و برای طیف گسترده‌ای از کاربردها در دندانپزشکی استفاده می‌شوند.
میکروبراش‌ها برای اعمال مستقیم مواد دندانی روی دندان‌ها و ترمیم‌ها استفاده می‌شوند. این اپلیکاتورها به دندان‌پزشکان این امکان را می‌دهند تا مواد مختلف ترمیمی را در بین دندان‌ها یا در لبه‌های دندان‌ها قرار دهند. 


ویژگی های میکروبراش تی پی سی :


انعطاف پذیر
قابل استفاده در فضاهای کوچک
یکبار مصرف


همچنین می‌توان این اپلیکاتورها را در نقاط کوچکی که لازم است مواد چسبنده و پرایمرها یا ژل‌های سفید کننده و وارنیش‌های دندان استعمال گردند.

 

میکروبراش TPC با رنگ‌ بندی و سایز بندی متخص موجود است : 


سفید و بنفش (Super Fine)
زرد و آبی (Fine) 
و سبز و نارنجی (Regular)

 

میکروبراش تی پی سی حاوی یک فیبر کوچک در انتهای خود است که به کاربرد مناسب کمک می کند و مواد زیادی را جذب نمی کند و به شما امکان می دهد از مقدار کمی ماده مصرفی استفاده کنید؛ همچنین برای تمیز کردن نقاط کوچک و دور از دسترس مفید است.


کاربردهای میکروبراش TPC به چه صورت است؟


قابل استفاده در ترمیم ها
بلیچینگ
وارنیش ها
فیشورسیلانت 
پخش کردن باندینگ

 

اطلاعی کوتاه در رابطه با شرکت تی پی سی:


شرکت TPC یکی از تولیدکنندگان معتبر تجهیزات دندانپزشکی در آمریکا است. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می‌کند که به دندانپزشکان در ارائه خدمات به بیماران کمک می‌کند. یکی از محصولات این شرکت، میکروبراش تی پی سی است.


در هنگام خرید میکروبراش TPC به موارد زیر توجه کنید:

 

قیمت مناسب
کاهش قابل توجه استفاده از مواد
تعداد100: عدد در بسته
کشور سازنده: آمریکا

 

خريد و قيمت میکروبراش TPC:


قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که با پیشرفت صنعت دندانپزشکی بازار برای خرید و فروش مواد دندانپزشکی بسیار گسترده شده است در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید میکروبراش TPC از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت میکروبراش تی پی سی در وب سایت رسادنت بروزرسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه برای تمام محصولات خود از جمله میکروبراش TPC را برای شما فراهم کرده است.
در صورت نیاز به  مشاوره رایگان برای تهیه میکروبراش تی پی سی همکاران ما در رسادنت برای کمک به شما حاضر خواهند بود.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5