محلول EDTA _دورادنت

Edta-Duradent

ساخت شرکت دورادنت

حجم: 30 میلی لیتر

تمیزکننده دیواره عاجی پس از برداشت لایه اسمیر

خارج کردن مواد غیرآلی توسط شلاته کردن

پاکسازی کانال ریشه و برداشتن لایه اسمیر

تسهیل اینسترومنتیشن کانال

کشور سازنده : ایران

 

دسته بندی : EDTA
کد محصول : 47283783

قیمت از : 160,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کانال لوبریکنت و محلول EDTA دورادنت یا محلول ای دی تی ای Doradent ساخت شرکت دورادنت ایران است که در پاکسازی و ضدعفونی کانال ریشه در درمان های اندودانتیک به کار میرود. این محلول باعث تسهیل اینسترومنتیشن کانال با فایل های دستی و روتاری میشود. محلول EDTA دورادنت در کنار هیپوکلریت سدیم استفاده میشود تا علاوه بر مواد آلی، مواد معدنی نکروتیک موجود در کانال نیز خارج گردد. محلول EDTA 17% دورادنت در بسته های حاوی یک عدد بطری 30 میلی لیتری به بازار عرضه می گردد. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با قیمت خیلی ارزان در سایت رسادنت

 

ویژگی های محلول EDTA دورادنت (محلول ای دی تی ای Doradent):

محلول EDTA دورادنت مایعی شفاف و بی بو بوده که با غلظت مناسب خود به خوبی در کانال جریان پیدا کرده و مواد معدنی موجود را در خود حل میکند. کلسیم موجود در توبول های عاجی تحت تاثیر اثر کیلیت که محلول EDTA دورادنت ایجاد میکند حذف میشود. دیگر ویژگی های این محلول شامل حذف لایه اسمیر ، سهولت فایلینگ و جلوگیری از بروز دبری پک در انتهای کانال می باشد.  

 

ترکیبات محلول EDTA دورادنت:

محلول EDTA دورادنت ، محلول ای دی تی ای دورادنت حاوی اتیلن دی آمین تترا استیک اسید و سورفاکتانت میباشد. EDTA یک عامل کیلیت است که به پروتئین های موجود در سطح باکتری متصل شده و منجر به مرگ آن ها میشود. جهت حذف موثرتر دبری های موجود در کانال میتوان تعداد دفعات بیشتری محلول EDTA دورادنت را به درون کانال تزریق نمود.

 

روش استفاده از محلول EDTA دورادنت:

پس از پاکسازی کانال با هیپوکلریت سدیم و حذف اجزای آلی موجود در کانال میتوان از محلول EDTA دورادنت به منظور حذف مواد معدنی استفاده کرد. برای این منظور به میزان لازم از محلول EDTA دورادنت با سرنگ شست وشو داخل کانال تزریق میشود. میتوان با استفاده از دستگاه های التراسونیک یا گوتا محلول EDTA دورادنت را به خوبی درون کانال پخش کرد تا عملکرد آن بهبود یابد.

 

کاربرد محلول EDTA دورادنت (محلول ای دی تی ای دورادنت):

محلول EDTA دورادنت با خاصیت ضدعفونی کننده خود میکروارگانیسم های موجود در کانال ریشه را از بین میبرد. این محلول مواد معدنی موجود در لایه اسمیر را حذف کرده و توبول های عاجی عاری از باکتری را در دسترس قرار میدهد. محلول EDTA دورادنت در موارد کانال های کلسیفیه و کرودار به نفوذ بهتر فایل های دستی و روتاری به درون کانال کمک میکند. کاربرد دیگر این محصول شامل ارتقا کیفیت باندینگ به عاج ریشه میباشد.

 

خرید و قیمت محلول EDTA دورادنت:

براي خريد محلول EDTA دورادنت از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش و خرید محلول EDTA دورادنت اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت محلول EDTA دورادنت در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد محلول EDTA دورادنت امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت محلول EDTA دورادنت Doradent EDTA Solution از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5