اوژنول _پارلا

Ex Enol_Parla

ساخت: شرکت پارلا

حجم: 18 میلی لیتری

ضدعفونی کننده و تسکین دهنده درد.

انسداد موقت ریشه دندان در قسمتی از پالپ که باز است.

درمان خشکی حفره.

قابل استفاده با زینک اکسید به عنوان سمان موقت.

گرید BP/USP

ساخت کشور ایران

 

دسته بندی : اوژنول
کد محصول : 47353820

قیمت از : 220,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

اوژنول پارلا یکی از مواد موقت پرکاربرد در کانال ریشه دندان است. اوژنول مهمترین ماده تشکیل دهنده عصاره درخت میخک Eugenia Caryophylata است که در صنایع مختلفی از پزشکی تا غذایی کاربردهای فراوانی دارد اوژنول پارلا خاصیت آرام بخشی و آنتی باکتریالی مطلوبی دارد. اوژنول پارلا همانند بی حس کننده های موضعی موجب مهار هدایت پیام ها از گیرنده های حس درد شده و با مهار التهاب و تاثیر بر مسیر درد به طور مرکزی موجب تسکین درد مزمن نیز می گردد ویژگی های دقیق تر اوژنول پارلا را میتوانید در ادامه بررسی کنید.

 

ویژگی اوژنول پارلا:

اوژنول Parla یک مایع چرب و زرد کم‌ رنگ و عاری از عناصر سمی است. اوژنول پارلا فاقد ترکیبات آلرژی زا میباشدو اثر قوی و فوری آن باعث شده که در دندانپزشکی جایگاه ویژه ای پیدا کند. ph آن به طور تقریبی ۷ بوده و اثر تسکین دهندگی روی پالپ دارد. اوژنول پارلا مایعی خالص و غیرمحرک است که خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی کننده دارد.

 

کاربرد اوژنول پارلا:

اوژنول Parla به دلیل اثر ضدالتهابی برای شستشو و ضدعفونی کننده کانال و ریشه و درمان خشکی حفره  به کار می رود. برای تشکیل سمان موقت ZOE به نسبت مشخص اوژنول پارلا با پودر اکسید روی مخلوط می شود که سمان ZOE به منظور پرکردن موقت حفره دندان و یا برای چسباندن ابزارهای دندانپزشکی مانند تاج یا پل و نیز به منظور محافظت از پالپ دندان مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید اوژنول پارلا میتوانید از تمامی موارد گفته شده بهره ی لازم را ببرید.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با قیمت خوب در سایت رسادنت

 

انواع اوژنول پارلا:

اوژنول Parla یک مایع چرب و زرد کم‌ رنگ است که به صورت 1 عدد قطره چکان 18 میلی لیتری به فروش میرسد.

روش استفاده از اوژنول پارلا

اوژنول پارلا قابل استفاده با زینک اکسید به عنوان سمان موقت میباشد که برای اینکار باید چند قطره از اوژنول پارلا را به پودر زینک اکسید اضافه کرده و هم زده تا خمیر قوام مورد نیاز را پیدا کند زمان ست آپ هم به حرارت و رطوبت محیط بستگی دارد. توجه داشته باشید که نمی توان مایع اوژنول را به مدت زیاد در مطب نگه داشت.

 

ترکیبات اوژنول پارلا:

اوژنول دندانپزشکی یک مایع چرب و زرد کم‌ رنگ است که از روغن ‌های آروماتیک استخراج شده است و فاقد عناصر سمی میباشد. اجزای اصلی اوژنول پارلا اکسید روی و اوژنول است. قیمت اوژنول پارلا کمتر از برندهای وارداتی میباشد که این دال بر بی کیفیتی آن نیست.

 

خرید و قیمت اوژنول پارلا:

برای خرید اوژنول پارلا میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید اوژنول پارلا این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت اوژنول پارلا و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت اوژنول پارلا این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید اوژنول پارلا از سایت رسادنت اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش و خرید اوژنول پارلا Ex Enol Parla از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5