فایل روتاری Coltene_ Hyflex

Rotary file_ Coltene

 برند: Coltene

کشور سازنده: آمریکا

سایز فایل 20 | 25 | 30 | 40

تعداد در جعبه: 6عدد

تعداد فایل در بسته: 6 عدد 

سرعت: حداکثر 500 دور در دقیقه
تورک: حداکثر 2.5 نیوتن-سانتی متر
قابل استفاده به همراه انواع موتور و آنگل

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 47362169

قیمت از : 560,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سیستم فایل چرخشی فایل روتاری کولتن های فلکس، یک مجوعه ی پیشرفته از ابزار های اندودانتیک است که برای تقویت و آماده سازی و درمان کانال ریشه طراحی شده است. این محصول با تکنولوژی های حافظه ی کنترل شده ی برش (CM)، آلیاژ نیکل تیتانیوم و دستگاه تخلیه ی الکتریکی (EDM) ساخته شده است. فایل روتاری کولتن های فلکس انعطاف پذیری بی سابقه، مقاومت در برابر خستگی چرخه ای و راندمان برش برتر را ارائه میدهد. این محصول در اندازه ها و تیپیر های مختلفی وجود دارد. همچنین این فایل، شکل گیری دقیق و کنترل شده آناتومی های کانال ریشه پیچیده را امکان پذیر می کند و خطر جداسازی یا سوراخ شدن فایل را کاهش می دهد.

طراحی منحصر به فرد فایل روتاری کولتن های فلکس یا فایل روتاری کولتن HyFlex، همچنین به دندانپزشکان این امکان را می دهد تا با استفاده از فایل های کمتری روش های درمان ریشه را انجام دهند و در نهایت زمان، درمان و بهبود راحتی بیمار را انجام میدهند. ازفایل روتاری کولتن های فلکس می توان در چرخش مداوم یا حرکت متقابل استفاده کرد و برای موقعیت های بالینی مختلف و ترجیحات دندانپزشک ، تطبیق پذیری را ارائه می دهد. با داشتن شهرت قوی برای دوام و عملکرد، سیستم فایل چرخشی کولتن، نشان دهنده ی پیشرفت قابل توجهی در مراقبت های اندودانتیک است.

 

ویژگی فایل روتاری کولتن های فلکس:

کشور سازنده فایل روتاری کولتن های فلکس آمریکا بوده و این محصول از برند Coltene میباشد. این‌‌ محصول دارای مجوعه ای از ویژگی های قابل توجه است که به اثر بخشی و‌ تطبیق پذیری آن در روشهای اندودنتیک کمک می کند. در این قسمت به ویژگی‌‌‌ های مطلوب فایل روتاری کولتن های فلکس اشاره شده است:

  1. دارای حافظه ی کنترل شده (CM)، که به آنها این امکان می دهد تا پس از استریل کردن، شکل خود را بازیابی کنند و در طول آماده سازی کانال ریشه مقاومت کنند.
  2. استفاده از فناوری EDM که افزایش راندمان برش و کاهش خطر جداسازی یا شکستگی فایل را تضمین می کند.
  3. ارائه ی طیف متغیری از تیپر ها (4 ٪ ، 6 ٪ ، 8 ٪ و 10 ٪) و اندازه های مختلف بر اساس سیستم ISO متناسب با نیازهای آناتومی های مختلف کانال ریشه و پروتکل های درمانی.
  4. قابل استفاده در تکنیک های تک فایلی و چند فایلی، که انعطاف پذیری را برای دندانپزشکان برای انتخاب رویکرد مورد نظر خود فراهم می کند.
  5. این فایل ها به گونه ای طراحی شده اند که به طور مؤثر در چرخش مداوم یا حرکت متقابل عمل کنند و طیف وسیعی از موتورهای اندودنتیک و ترجیحات دندانپزشک را در خود جای میدهند.
  6. سرعت حداکثر 500 دور در دقیقه، تورک حداکثر 2.5 نیوتن-سانتی متر و قابل استفاده بودن فایل روتاری کولتن های فلکس به همراه انواع موتور و آنگل و امکان اتوکلاو نمودن فایل در دمای ۱۳۴ درجه سانتی گراد نیز جز ویژگی های این محصول میباشد.

 

ترکیبات فایل روتاری کولتن های فلکس:

مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید به دوام کلی و عملکرد طولانی مدت فایل روتاری کولتن های فلکس، حتی در شرایط بالینی پیچیده کمک می کند. این محصول ساخته شده از آلیاژ نیکل تیتانیوم میباشد.

قیمت فایل روتاری کولتن های فلکس بسیار مقرون به صرفه میباشد و شما میتوانید با تهیه ی این محصول از سایت رسادنت، خریدی اقتصادی و پر مزیت را تجربه کنید.

 

کاربرد فایل روتاری کولتن های فلکس:

فایل روتاری کولتن HyFlex کاربردهای بی شماری در دندانپزشکی، بویژه در زمینه ی درمان ریشه، دارد. برای اطلاع بیشتر از کاربرد های این محصول به موارد زیر توجه نمایید:

مناسب برای آماده سازی و شکل دهی کانال در درمان اندو

تمیز کردن و ضد عفونی کانال و از بین بردن دبری ها ، بافت پالپ و عاج آلوده از سیستم کانال ریشه 

استفاده با گوتا پرکا و کاغذ های تطبیق، برای خشک کردن و پر کردن کانال ریشه

امکان استفاده با سه روش Crown-Down، Step-Back و یا Single Length

مناسب برای باز شدن پیچش های انتهای فایل در نواحی تنگ کانال و در نتیجه کاهش احتمال گیر افتادن فایل در کانال

سیستم فایل روتاری کولتن های فلکس یک راه حل قابل اعتماد و متنوع برای جنبه های مختلف درمان کانال ریشه ای به متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهد ، که در نهایت به بهبود نتایج بیمار کمک می کند.

شما میتوانید با خریدفایل روتاری کولتن های فلکس، از دارا بودن محصولی فوق‌العاده و ارزشمند در مطب خود، بهره مند شوید.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت در سایت رسادنت را از دست ندهید

 

انواع فایل روتاری کولتن های فلکس:

فایل روتاری کولتن HyFlex از نوع Protaper file بوده و در سایز های ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۴۰ در بسته بندی های ۶ عددی آماده شده و جهت فروش به بازار عرضه میگردد.

 

روش استفاده از فایل روتاری کولتن های فلکس:

برای استفاده ازفایل روتاری کولتن های فلکس لازم است دندانپزشک محترم، قبل از هر کاری بروشور و دستورالعمل مربوط بهفایل روتاری کولتن های فلکس مطالعه نماید تا با آگاهی کافی از خصوصیات این محصول، شروع به کار کند. با این حال چند نکته برای شروع استفاده از این محصول در این قسمت نوشته شده است:

 ایجاد گلاید پت با استفاده از یک فایل دستی سایز 20
۲. ایجاد حفره دسترسی با استفاده از فایل #25/.08
۳. استفاده از فایل سایز 30
۴. استفاده از فایل سایز 25
۵. استفاده از فایل سایز 30 و یا 40 باتوجه به مشخصات بالینی کانال

* پیشنهاد می شود بعد از اتمام هر مرحله، مسیر ایجاد شده توسط فایل دستی سایز 20 چک شود و کانال توسط محلول هیپوکلریت و آرسی پرپ شستشو داده شود.

 

خرید و قیمت فایل روتاری کولتن های فلکس:

برای خرید فایل روتاری کولتن های فلکس میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید فایل روتاری کولتن های فلکس در این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت فایل روتاری کولتن های فلکس و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت فایل روتاری کولتن های فلکس این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خریدفایل روتاری کولتن های فلکس از سایت رسادنت اقدام نمایید. برای ثبت سفارش و خرید فایل روتاری کولتن های فلکس Coltene HyFlex Rotary File از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5