سیلر رزینی سيلاپكس _Kerr

Sealapex sealer_Kerr

دارای خاصیت رادیو اپاسیتی در رادیوگرافی

زیست سازگاری بالا

حلالیت بسیار کمتر (بیش از 50 %) در مقایسه با سیلر AH26

کمک به ساخت عاج در کانال ریشه

دارای بیس کلسیم هیدروکساید

محتویات بسته :   12 گرم بیس و 18 گرم کاتالیست (از هر کدام یک عدد)
مدت زمان ستینگ: 8 ساعت

ساخت کشور:سوئیس

 

دسته بندی : سیلر رزینی
کد محصول : 47396158

قیمت از : 2,200,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سیلر سيلا پكس Kerr یکی از محصولات کاربردی در درمان ریشه های دندان می‌باشد. سیلر سيلا پكس کر با خاصیت رادیو اپک خود به خوبی در گرافی های پایان کار درمان ریشه مشخص است و
 میتواند میکروارگانیسم های داخل کانال را از بین برده و از کلونیزاسیون آن ها جلوگیری کند تا بهترین نتیجه بدست آید.


ویژگی های سیلر سيلا پكس کر:


دارای خاصیت رادیو اپاسیتی در رادیوگرافی
زیست سازگاری بالا
کمترین میزان حساسیت پس از درمان
حداقل انقباض پس از ستینگ نهایی
ایده آل برای درمان ریشه دندان های دائمی و شیری 
کارکرد آسان
هندلینگ مناسب
ایجاد سیل مناسب در حین و پس از درمان
کمک به ساخت عاج در کانال ریشه
حلالیت بسیار کمتر (بیش از 50 %) در مقایسه با سیلر AH26


سیلر سيلا پكس Kerr با هندلینگ مناسب استفاده را برای دندانپزشکان آسان کرده و به راحتی از ابزار دندانپزشکی جدا می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول حلالیت پایین آن است که حتی کمتر از سیلر AH26  می باشد.


ترکیبات سیلر سيلا پكس کر:


دارای بیس کلسیم هیدروکساید
فاقد اوژنول و نقره


توضیحی در رابطه با شرکت دندانپزشکی Kerr :

 

شرکت دندانپزشکی Kerr یکی از برندهای معتبر در زمینه تجهیزات و مصرفی دندانپزشکی است. این شرکت محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد.این شرکت به دلیل ارائه راه حل‌های با کیفیت بالا به متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات مستردنت شامل طیف گسترده‌ای از مواد مصرفی دندانپزشکی می‌شود که نیازهای مختلف عمل‌های دندانپزشکی را برآورده می‌کند که در درمان های ترمیمی و پروتز دندان، ایمپلنتولوژی، بهداشت دهان و دندان، و سایر زمینه‌های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند یکی از محصولات محبوب این شرکت سیلر سيلاپكس کر می‌باشد.


در هنگام خرید سیلر سيلا پكس Kerr به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته :   12 گرم بیس و 18 گرم کاتالیست (از هر کدام یک عدد)
ساخت کشور:سوئیس
مدت زمان ستینگ: 8 ساعت


شرایط نگهداری سیلر سيلا پكس کر:


در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد)، دور از تابش نور مستقیم و دسترس کودکان نگهداری شود و همچنین قبل از مصرف تکان دهید.


خريد و قيمت سیلر سيلا پكس کر:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت سیلر سيلا پكس کر در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای سیلر سيلا پكس Kerr ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات سیلر سيلا پكس Kerr در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از سیلر سيلا پكس کر آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید سیلر سيلا پكس کر را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5