K فایل _Micro Mega

Manual file_Micro Mega

  • برند: Micro Mega
  • کشور سازنده: فرانسه
  • تعداد فایل در جعبه: ۶ عدد

ارگونومیک
دقت و سادگی
دارای سیلیکون استاپ

  • سایز فایل: ۸ الی ۸۰
  •  
دسته بندی : فایل k
کد محصول : 47407204

قیمت از : 200,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کا فایل میکرو مگا یا K فایل Micro Mega محصول کشور فرانسه است و طی درمان های اندو کاربرد زیادی دارد. این فایل توانایی نفوذ به انواع مختلف آناتومی های کانال ریشه را داشته و نقش بسزایی در پاکسازی مکانیکی ایفا میکند. از کا فایل میکرو مگا میتوان در تکنیک های مختلف آماده سازی کانال مانند استپ بک ، پسیو استپ بک ، استپ داون و ... استفاده نمود. این فایل دستی علاوه بر قیمت مناسب و دسترسی آسان ، ماندگاری بسیار بالایی دارد. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.

 

ویژگی های کا فایل میکرو مگا:

کا فایل میکرو مگا یا K فایل Micro Mega دارای انعطاف پذیری عالی و طراحی ارگونومیک بوده و میتوان از آن برای آماده سازی و پاکسازی کانال ریشه در فرآیند اندو استفاده نمود. این محصول در بسته بندی 6 عددی در طولهای 21، 25 و 29 میلی متری و اندازه های 8، 10، 15، 20، 25، 30 و 35 و آسورت 15-40 و 45-80 به بازار عرضه می گردد. کا فایل میکرو مگا با چرخش در جهت عقربه های ساعت با عاج کانال درگیر شده و با چرخش در خلاف جهت عقربه های ساعت عاج عفونی را برش داده و خارج میکند. 

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی مقرون ‌به ‌صرفه در سایت رسادنت

 

کاربرد کا فایل میکرو مگ (فایل کا میکرو مگا):

کا فایل میکرو مگا یک ابزار اندودنتیک دستی است که جهت پاکسازی کانال ریشه عفونی به کار میرود. از این محصول همچنین میتوان جهت دارو درمانی و قرار دادن کلسیم هیدروکساید بین جلسات استفاده کرد. سایر کاربردهای آن شامل قرار دادن سیلر طی فرآیند آبچوریشن و یا خارج کردن گوتا حین درمان مجدد ریشه میباشد.  کا فایل میکرو مگا با توجه به طراحی ارگونومیکی که دارد حس لمس مطلوبی را حین یافتن کانال های ریشه برای دندانپزشک تامین میکند. 

 

روش استفاده از کا فایل میکرو مگا:

بعد از هر بار استفاده از  کا فایل میکرو مگا لازم است که فایل ها به طور کامل ضد عفونی و استریل شوند. در صورتی که فلوت های فایل از هم باز شوند یا قسمتی از فایل جدا شده باشد ، باید دور ریخته شوند. 

 

ترکیبات کا فایل میکرو مگا:

جهت ساخت کا فایل میکرو مگا یه سیم از جنس استیل ضد زنگ با سطح مقطع مربعی به کمک دستگاه در خلاف جهت عقربه های ساعت پیچانده میشود. هر چه پیچش سیم بیشتر باشد تعداد فلوت های فایل بیشتر خواهد بود. کا فایل میکرو مگا دارای رابر استاپ سیلیکونی جهت تعیین طول کارکرد کانال میباشد. 

 

خرید و قیمت کا فایل میکرو مگا (فایل کا میکرو مگا):

براي خريد کا فایل میکرو مگا از rasadent.com ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید کا فایل میکرو مگا در ساير فروشگاه هاي موجود و سایت رسادنت، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت کا فایل میکرو مگا در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد کا فایل میکرو مگا امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و خرید کا فایل میکرو مگا K File Micro Mega از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5