آرسی پرپ _دورادنت

RC Prep_Doradent

برند: ِDoradent

بسته بندی حاوی دو سرنگ 5 میلی لیتری

  • کرم نرم، تعریض و ضدعفونی کننده کانال ریشه
  • نرم کردن دیواره کانال از طریق خذف لایه اسمیر
  • استفاده از از اتیلن دی آمین تترا استیک اسید

حاوی اوره هیدروژن پروکساید 10%

کاهش اصطکاک هنگام استفاده از ابزار اندو

کشور: ایران

 

دسته بندی : آرسی پرپ
کد محصول : 47493303

قیمت از : 360,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

آرسی پرب دورادنت یا آرسی پرپ Doradent یک ماده لوبریکانت است که در شکل دهی و پاکسازی کانال های دندان حین درمان ریشه به کار میرود. آرسی پرپ دورادنت یک راه حل موثر و ایمن برای آماده سازی کانال ریشه است. اثر نرم کنندگی آن باعث کارآمدتر شدن فرآیند و خستگی کمتر دندانپزشکان می شود. این محصول به طور گسترده آزمایش شده است و با اکثر فایل های چرخشی و دستی مورد استفاده در تهیه کانال لوبریکنت ریشه سازگار است.آرسی پرب دورادنت ساخت ایران بوده و در بسته بندی حاوی دو سرنگ 5 میلی لیتری به بازار عرضه میشود.

 

ویژگی های آرسی پرب دورادنت:

ویژگی های آرسی پرب دورادنت شامل ضدعفونی کردن کانال ریشه ، عدم چسبندگی به ابزار اندو، نرم کردن دیواره کانال از طریق حذف لایه اسمیر و سهولت فایلینگ میباشد. آرسی پرب دورادنت مواد معدنی موجود در کانال را حذف میکند و حتی برای کانال های باریک در دندان های خلفی نیز مناسب است. این محصول یون های کلسیم را از دیواره حذف کرده و لایه اسمیر ایجاد شده در داخل کانال برمیدارد. 

 

کاربرد آرسی پرب دورادنت (آرسی پرپ Doradent):

آرسی پرپ دورادنت ماده ای با خاصیت اکسیداسیون است که دارای خاصیت حذف کنندگی لایه های کلسیفیه شده در کانال دندانی میباشد. در نتیجه باعث می شود یون ها و مواد غیر آلی موجود در کانال شلاته شده و پاکسازی کانال صورت گیرد.آرسی پرب دورادنت یک لوبریکانت کننده ی عالی است و مانع از شکستن و گیر کردن فایل های اندو می شود.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی در سایت رسادنت با ضمانت کیفیت

 

روش استفاده از آرسی پرب دورادنت:

آرسی پرپ دورادنت یا آرسی پرپ Doradent  را با استفاده از سر سرنگهای مخصوص داخل کانال تزریق کرده و یا آن را روی پد تزریق می کنند و  با آغشته کردن فایل به آن به داخل کانال هدایت می کنند. شستشو به مدت 1 دقيقه با آرسی پرب جهت حذف بخش معدنی و سپس شستشو با محلول 1.3 درصد هيپو كلريت سديم صورت میگیرد. اگر بیمار به یکی از مواد به کار رفته در ساخت این فرآورده حساسیت دارد از این فرآورده نباید استفاده شود.

 

ترکیبات آرسی پرب دورادنت:

آرسی پرپ دورادنت یک محصول آماده سازی کانال ریشه است که از یک ژل محلول در آب ساخته شده از EDTA (اتیلن دی آمین تترا استیک اسید) و پراکسید اوره تشکیل شده است. سدیم ادتات موجود در فرآورده می تواند جداشدن یونهای کلسیم را بهبود بخشد تا کانال ریشه به خوبی تمیز شده و شکل بگیرد. هیدروژن پروکساید موجود در فرآورده باعث سفید شدن داخلی میشود.

 

خرید و قیمت آرسی پرب دورادنت:

براي خريد آرسی پرب دورادنت از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید آرسی پرب دورادنت در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت آرسی پرب دورادنت در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد آرسی پرب دورادنت امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت آرسی پرب دورادنت Doradent Rc Prep از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5