اسید اچ جامبو _دنتونکست

Jumbo Acid H Gel_Dentonext

کاهش حساسیت

افزایش استحکام باند

یک عدد سرنگ 60 میلی‌لیتری به همراه دو عدد سرنگ خالی و 2 عدد تیپ

 

دسته بندی : فسفریک اسید
کد محصول : 4784743

قیمت از : 450,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی اسید اچ جامبو دنتونکست

 

اسید اچ جامبو دنتونکست به عنوان یک محصول دندانپزشکی شناخته شده است که به طور معمول در روش دندانپزشکی ترمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

 

ویژگی‌های ژل اسید اچ جامبو Dentonext:

 

اسید اچ جامبو دنتونکست به واسطه ماهیت پلیمری خود باعث افزایش استحکام باند می‌شود. همچنین ویسکوزیته مناسبی برای قرارگیری دقیق روی دندان دارد و شستشوی آسان این اسید در کنار کنتراست رنگی بالا مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. در عین حال، عمق نفوذ آن کنترل شده تا با اجتناب از اچ بیش از حد موجب حساسیت فرد نشود. در واقع کاهش حساسیت یکی از ویژگی‌های مهم اسید اچ جامبو دنتونکست است. 

 

ترکیبات اسید اچ جامبو دنتونکست:

 

اسید اچ جامبو دنتونکست حاوی اسید فسفریک 37 درصد است که براى اچ کردن انامل و دنتین مورد توجه قرار می‌گیرد. این اسید به منظور افزایش انرژی سطحی محصول در آن استفاده شده است. در کنار این ماده، اسید اچ جامبو حاوی ماده آنتی‌باکتریال بنزالکونیوم کلراید خواهد بود که وجود این ماده هم به منظور جلوگیری از بروز پوسیدگی‌های ثانویه مد نظر قرار گرفته است. 

 

انواع مقدار اسید اچ جامبو دنتونکست:

 

زمان استعلام قیمت اسید اچ سرنگی دنتونکست متوجه می‌شوید که محصول با یک عدد سرنگ 60 میلی‌لیتری به همراه دو عدد سرنگ خالی و 2 عدد تیپ ارائه می‌شود. این محصول یک عدد کانکتور هم دارد. 

 

روش استفاده از اسید اچ جامبو دنتونکست:

 

پس از خرید اسید اچ جامبو دنتونکست، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع استفاده از اسید اچ جامبو پیچیدگی خاصی ندارد و نیازمند مراحل آماده‌سازی قبل از مصرف نیست.

 

خرید و قیمت اسید اچ جامبو دنتونکست:

 

قیمت اسید اچ جامبو دنتونکست در وب‌سایت رسادنت به صورت مکرر به‌روزرسانی خواهد شد تا خرید مطمئنی را تجربه کنید. در ضمن قبل از خرید این محصول می‌توانید از امکان مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا با دریافت کامل‌ترین اطلاعات خرید خود را به پایان برسانید.

اگر شما هم به دنبال یک اسید اچ  با کیفیت و قیمت مناسب برای کارهای خود در مطب هستید، رسادنت را به شما پیشنهاد می کنیم. رسادنت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید اسید اچ جامبو دنتونکست است. این محصول با برند مشهور و استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. 
. با خرید اسید اچ جامبو دنتونکست از رسادنت، شما از یک محصول با اصالت و کیفیت مطمئن خواهید بود. علاوه بر این، شما می توانید این محصول را تا 7 روز پس از خرید، در صورت نارضایتی یا مشکلی، به رسادنت برگردانید. 
برای خرید اسید اچ جامبو دنتونکست، لینک بالا را کلیک کرده و به قسمت مربوطه بروید، با انتخاب رسادنت، شما از خریدی مطمئن و سریع لذت خواهید برد و نیازهای مطب خود را به راحتی برآورده خواهید کرد.
 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5