اوژنول _گلچادنت

Eugnole_golchai

حجم: 18 میلی لیتر

ضدعفونی کننده و تسکین دهنده درد

انسداد موقت ریشه دندان در قسمتی از پالپ که باز است

درمان خشکی حفره

قابل استفاده با زینک اکسید به عنوان سمان موقت

ساخت: شرکت گلچای

کشور: ایران

 

دسته بندی : اوژنول
کد محصول : 57305521

قیمت از : 220,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

اوژنول گلچادنت یا اوژنول Golchia یک مایع روغنی ساخت ایران است که خاصیت ضد التهاب ، آنتی اکسیدان و ترمیم کنندگی و شستشو و ضد عفونی کننده کانال دارد. این محصول به علت قیمت مناسب و کیفیت بالا سال هاست که در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه میشود. اوژنول گلچادنت کاملا با محیط دهان زیست سازگار بوده و محصولی ایمن و قابل اعتماد میباشد. این محصول در بطری با حجم 18 میلی لیتر تولید و عرضه میشود. در ادامه برای خرید اوژنول گلچادنت به ویژگی های زیر توجه کنید.

 

ویژگی های اوژنول گلچادنت:

اوژنول گلچادنت یا اوژنول Golchia با خاصیت ضدعفونی کننده خود باکتری های را از بین برده و منجر به کاهش لود آن ها میشود. این محصول غلظت مناسبی داشته و به راحتی در محل مورد نظر جریان میابد. اوژنول گلچادنت تا حدودی ضد درد بوده و با بلاک کردن پیام درد گیرنده های حسی درد بیمار را تسکین میدهد.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی مقرون ‌به ‌صرفه در سایت رسادنت

 

کاربرد اوژنول گلچادنت:

با ترکیب کردن اوژنول گلچادنت یا اوژنول Golchia با پودر زینک اکساید سمان زینک اکساید اوژنول به دست می آید. از این سمان برای چسباندن روکش روی دندان تراش خورده استفاده میشود. اوژنول گلچادنت با مهار پیام های درد مخابره شده از نوسی سپتورها باعث تسکین درد بیمار میشود. در مواردی که پس از کشیدن دندان لخته خونی تشکیل نشود فرد دچار حفره خشک دندانی (dry socket) میگردد که بیمار از درد زیاد شکایت میکند.در این شرایط با قرار دادن گاز آغشته به اوژنول درون ساکت دندانی درد بیمار برطرف خواهد شد. 

 

روش استفاده از اوژنول گلچادنت:

سه واحد از پودر زینک اکساید و یک واحد از اوژنول گلچادنت را به یکدیگر اضافه کرده و همزده تا مخلوطی با قوام خمیری حاصل شود. سپس با استفاده از سوند، سمان به دست آمده درون روکش ریخته شده و سپس روی دندان قرار میگیرد. اضافات سمان باید حذف شود تا از التهاب بافت های پریودنتال اطراف دندان جلوگیری شود.

 

ترکیبات اوژنول گلچادنت:

درصد خلوص اوژنول گلچادنت99.9 % بوده و از عصاره درخت میخک منشا می گیرد. نحوه اثر آن به میزان دوز آن بستگی دارد. در صورتی که از  اوژنول گلچادنت در دوزهای بالا استفده شود توکسیک بوده و باعث نکروز بافت میگردد. برعکس اگر در دوزهای پایین استفاده شود خواص ضد درد و آرامبخش از خود نشان میدهد. بنابراین میتوان گفت عملکرد اوژنول گلچادنت وابسته به دور بوده و خواص درمانی آن در دوزهای پایین به اثبات رسیده است.

 

خرید و قیمت اوژنول گلچادنت:

براي خريد اوژنول گلچادنت از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید اوژنول گلچادنت در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت اوژنول گلچادنت در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد اوژنول گلچادنت امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت اوژنول گلچادنت Golchia Eugenol از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5