خمیر پانسمان موقت _ماکوئرا

Temporary Filling_Maquira

  • کشور سازنده : برزیل
  • ساخته شده بر پایه رزین
  • وزن 25 گرم
  •  
دسته بندی : پانسمان موقت
کد محصول : 89136980

قیمت از : 500,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

خمیر پانسمان موقت یا خمیر پانسمان موقت Maquira ماکوئیرا یکی از باکیفیت ترین خمیرهای موجود در بازار است که پس از انجام اندو جهت پر کردن حفره ایجاد شده مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر پوشش کامل حفره دارای چسبندگی مطلوب به دنتین نیز می باشد. همچنین سخت شدن خمیر در مدت زمانی کوتاه و مناسب اتفاق می افتد. خمیر پانسمان موقت ماکوئرا ساخت برزیل بوده و در بسته بندی 25 گرمی به بازار عرضه میشود. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.

 

ویژگی های خمیر پانسمان موقت ماکوئرا:

ویژگی های خمیر پانسمان موقت ماکوئرا یا خمیر پانسمان موقت Maquira شامل سفت شدن در مدت زمانی مناسب و قابل قبول، چسبندگی مطلوب به دنتین، حداقل میکرولیکیج و سازگاری عالی میباشد. این محصول به راحتی درون حفره مهر و موم شده و هنگام برداشت به راحتی حذف میشود. خمیر پانسمان موقت ماکوئرا در رادیوگرافی به صورت رادیو اپک دیده میشود. خمیر پانسمان موقت ماکوئرا در تماس با بزاق بعد از 20 ثانیه سخت شده و بعد از 3 ساعت قابلیت تحمل فشار معمول جویدن را دارد.

 

کاربرد خمیر پانسمان موقت ماکوئرا:

در مواردی که فرایند درمانی بیمار طی چند جلسه صورت میگیرد ، برای پر کردن موقت حفره تراش خورده میتوان از پانسمان موقت ماکوئرا استفاده کرد. بیشترین مورد استفاده از پانسمان موقت ماکوئرا در بیماران اندو است که درمان ریشه آن ها دو جلسه یا بیشتر زمان میبرد. در این صورت از پانسمان موقت جهت ترمیم موقت دندان اندو شده استفاده میشود.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با قیمت خوب در سایت رسادنت

 

روش استفاده از خمیر پانسمان موقت ماکوئرا:

مقدار مناسبی از خمیر پانسمان موقت ماکوئرا یا خمیر پانسمان موقت Maquira با استفاده از وسایل مناسب داخل حفره دندان قرار داده میشود. پس از قرار دادن خمیر پانسمان درون حفره دندان لازم است بیمار دندان ها را به حالت جویدن روی هم قرار داده تا از درست قرار گرفتن مواد روی دندان اطمینان حاصل شود و بیمار هنگام جویدن اذیت نشود.قسمت های اضافی خمیر به وسیله ی یک پنبه خیس قابل تمیز شدن می باشد.حداقل تا یک ساعت پس از گذاشتن مواد داخل حفره دندان ، بیمار باید از فشار و سایش دندان های پر شده جلوگیری کند.

 

ترکیبات خمیر پانسمان موقت ماکوئرا:

خمیر پانسمان مکوئیرا دارای ترکیبات زینک اکساید، زینک سولفات و کلسیم سولفات بوده و خارج کردن آن در پایان کار از حفره پانسمان شده به آسانی صورت می گیرد. اهمیت زینک سولفات در پانسمان موقت دندان بسیار بالا است، به این دلیل که خاصیت رطوبت گیر دارد و از ورود رطوبت به دندان جلوگیری می‌کند، قابل ذکر است که وجود رطوبت در محفظه دندان به رشد عفونت کمک بسیاری می‌کند.

 

خرید و قیمت خمیر پانسمان موقت ماکوئرا:

براي خريد خمیر پانسمان موقت ماکوئرا از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. خرید خمیر پانسمان موقت ماکوئرا و قيمت خمیر پانسمان موقت ماکوئرا در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد خمیر پانسمان موقت ماکوئرا امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و خرید خمیر پانسمان موقت ماکوئرا Temporary Filling Maquira از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5