سمان MTA _سینا

MTA Cement_CINA

وزن: 3 گرم

دارای رادیو اپاسیتی

دارای خاصیت ضد باکتریایی

زیست سازگاری با بافت دهان

سهولت استفاده و زمان سخت شدن مناسب

مناسب برای پرکردن کانال و ایجاد پلاگ اپیکالی

قابل استفاده به عنوان کف بندی

ساخت کشور ایران

 

دسته بندی : MTA
کد محصول : 89244050

قیمت از : 750,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سمان MTA ، سمان ام تی ای سینا سینا یکی از شناخته شده ترین سمان های ساخت ایران بوده که در درمان های اندو و عوارض پیش آمده در طی درمان اندو مورد استفاده قرار میگیرد. این سمان علاوه بر زیست سازگاری بالایی که با بافت دهان دارد ، دارای خاصیت ضدباکتریایی بالایی بوده که منجر به کاهش لود باکتری های موجود در کانال عفونی ریشه میشود. سمان MTA سینا ، سمان ام تی ای سینا در بسته بندی سه گرمی به بازار عرضه میشود. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.

 

ویژگی های سمان MTA سینا (سمان ام تی ای Cina):

سمان MTA سینا دارای رادیو اپاسیتی ، خاصیت ضد باکتریایی و مقاومت فشاری بالا بوده و برای پرکردن کانال و ایجاد پلاگ اپیکالی در درمان اپکسیفیکاسیون مناسب میباشد. سد نفوذ ناپذیر ایجاد شده توسط سمان MTA سینا، مسیرهای بین سیستم کانال ریشه و بافت هـای اطـراف را مسـدود کرده و به طـور قـابـل توجهی مهـاجـرت باکتری ها را کاهش می دهد. سمان MTA سینا تحت تأثیر رطوبت و یا خون قرار نمی‌گیرد، ‌به طوری که حضور یا عدم حضور خون بر روی ستینگ آن تأثیری نخواهد داشت.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با قیمت استثنایی در سایت رسادنت

 

کاربرد سمان MTA سینا:

سمان MTA سینا به عنوان ماده پرکننده انتهای ریشه پس از درمان اندودنتیک، ماده پوشاننده مستقیم پالپ و در درمان های پالپوتومی استفاده میشود. از این سمان میتوان در درمان پرفوراسیون های فورکا و ریشه و همچنین پرفوراسیون های ناشی از تحلیل داخلی و خارجی استفاده کرد. سمان MTA سینا به دلیل آزاد سازی یون کلسیم باعث افزایش تشکیل بافت های معدنی زیست سازگار شده و ویژگی های خاصی مانند سیل کنندگی و توانایی تشکیل مجدد سمنتوم و پل عاجی را دارد.

 

روش استفاده از سمان MTA سینا:

جز پودر و مایع سمان MTA سینا با هم مخلوط شده و سپس با استفاده از اپلیکاتور درون کانال ریشه قرار داده میشود.زمان مخلوط کردن سمان MTA سینا 90 ثانیه ، زمان کار 5 دقیقه ، ستینگ تایم اولیه 9 دقیقه و ستینگ تایم نهایی 120 دقیقه میباشد. البته ستینگ تایم آن به اندازه ذرات، نسبت پودر به مایع، دما، هوای فشرده و حضور آب نیز بستگی دارد.

 

ترکیبات سمان MTA سینا (سمان ام تی ای Cina):

سمان MTA سینا یک سمان بیوسرامیک اندو با قدرت ترمیمی بالا می‌باشد که از دو جزء پودر و مایع تشکیل شده است. جزء پودری حاوی فازهای مختلف سیلیکات‌‌کلسیم، سیلیکات‌ آلومینیوم و دی‌اکسید زیرکونیم بوده و جزء مایع شامل آب‌ استریل، کلسیم‌کلراید و ماده قوام دهنده طبیعی می‌باشد.سمانMTA  سینا به منظور کاربرد در شرایط مرطوب طراحی شده که با جذب آب به فرم ژل در‌آمده و سپس سخت می‌شود.

 

خرید و قیمت سمان MTA سینا:

براي خريد سمان MTA سینا از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید سمان MTA سینا در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت سمان MTA سینا در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد سمان MTA سینا امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت سمان MTA سینا Cina MTA Cement از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5