آرسی پرپ _دنفیل

Well Prep_Denfill

برند: Vericom

بسته بندی 3 عدد سرنگ 6 گرمی  و 20 تیپ یکبارمصرف

کشور سازنده چین

  • کرم نرم، تعریض و ضدعفونی کننده کانال ریشه
  • عدم چسبندگی به ابزار اندو
  • نرم کردن دیواره کانال از طریق خذف لایه اسمیر
  • استفاده از از اتیلن دی آمین تترا استیک اسید
  •  
دسته بندی : آرسی پرپ
کد محصول : 89445494

قیمت از : 850,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

آرسی پرپ دنفیل Vericom یا آرسی پرپ دنفیل وریکام محصول کره جنوبی است که برای آماده سازی شیمیایی-فیزیکی کانال ریشه دندان استفاده می شود. این محصول  به طور همزمان در حین کار با ابزارهای برش استعمال گردیده و با پاکسازی کانال ریشه و کانال لوبریکنت و روان سازی یا لوبریکیت کردن آن موجب می‌گردد که اینسترومنتشن به نحو احسن انجام گرفته و کمترین میزان اصطکاک و چسبندگی ابزارهای برش به دیواره‌های کانال رخ دهد. محتوای بسته آرسی پرپ دنفیل Vericom شامل 3 عدد سرنگ 6 گرمی  و 20 تیپ یکبارمصرف است.

 

ویژگی های آرسی پرپ دنفیل Vericom (آرسی پرپ دنفیل وریکام):

آرسی پرپ دنفیل Vericom موجب تسهیل حرکت فایل‌ها و ریمرها در داخل کانال و کاهش خطر چسبندگی و گیر کردن این ابزارها به سطوح و دیواره‌های آن می‌گردد. از ویژگی های مهم آن شامل:

  • مناسب برای تمیز کردن وپاکسازی کانال ریشه در طی درمان ریشه
  • شکل دهی وتمیز کردن راحت روت کانال
  • پاکسازی راحت وسریع دبری ها
  • تسهیل در حرکت و استفاده راحت از ابزار بوسیله ماده لوبریکنت

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی در سایت رسادنت با قیمت بینظیر

  •  

ترکیبات آرسی پرپ دنفیل Vericom:

فرمولاسیون منحصر به فرد آرسی پرپ دنفیل Vericom که حاوی ترکیب گلیکول، اوره پراکسیداز و EDTA در یک بیس حلال آبی است، موجب گردیده است که این ماده به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای حذف کلسیفیکاسیون‌ها در حین سفید کردن، بوزدایی و لوبریکیت کردن کانال ریشه در نظر گرفته شود. سدیم ادتات موجود در فرآورده می تواند جداشدن یونهای کلسیم را بهبود بخشد تا کانال ریشه به خوبی تمیز شده و شکل بگیرد. به دلیل واکنشی که با محلول هیپوکلریت سدیم ایجاد می شود، تمیز شدن کانال ریشه به راحتی و کامل انجام میشود. هیدروژن پروکساید موجود در آرسی پرپ دنفیل Vericom باعث سفید شدن داخلی  میشود.

 

کاربرد آرسی پرپ دنفیل Vericom:

واکنش شیمیایی بین آرسی پرپ دنفیل Vericom با محلول سدیم هیپوکلریت که به طور رایج در ایریگیشن و ضدعفونی کردن کانال ریشه پیش از فرآیند درمان ریشه یا اندو به کار می‌رود، باعث تولید حباب‌های اکسیژن و در نتیجه آن، بلند شدن دبری‌های پالپ (Pulp debris) از داخل حفره کانال گردیده و اثربخشی فرآیند ایریگیشن و پاکسازی را دوچندان می‌سازد.علاوه بر آن، EDTA به کار رفته در آرسی پرپ دنفیل Vericom در حذف لایه اسمیر نقش داشته و به عنوان شلاتور برای حذف ترکیبات غیرآلی و یون‌های دو ظرفیتی مانند کلسیم عمل می‌کند.

 

روش استفاده از آرسی پرپ دنفیل Vericom:

پس از آماده کردن، دندان با  محلول هیپوکلریت سدیم شستشو داده شده و آرسی پرپ دنفیل Vericom روی دندان یا فایل قرار داده میشود. ضمن آماده سازی مکانیکی کانال آن را بامحلول هیپوکلریت سدیم مرطوب کرده و پس از پایان کار کانال کاملا با محلول هیپوکلریت سدیم شستشو داده میشود. کانال آماده شده قبل از پر کردن با کُن کاغذی خشک میشود.باید دقت کرد تا آرسی پرپ دنفیل Vericom با پوست دست تماس پیدا نکند زیرا میتواند باعث سوختگی و حساسیت شود.

 

خرید و قیمت آرسی پرپ دنفیل Vericom:

براي خريد آرسی پرپ دنفیل Vericom یا آرسی پرپ دنفیل وریکام از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید آرسی پرپ دنفیل Vericom در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت آرسی پرپ دنفیل Vericom در وبسايت rasadent.com بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد آرسی پرپ دنفیل Vericom امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است. براي ثبت سفارش و قیمت آرسی پرپ دنفیل Vericom از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

Vericom DenFil WellPrep

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5