نخ زیر لثه _ArtiaPak

Floss Under The Gums _ArtiaPak

منقبض کننده سریع در عرض 3 تا 8 دقیقه
آب گریزی بالا
محافظت در برابر آسیب لثه
254 سانتی متر 
ساخت کشور کره جنوبی

 

دسته بندی : نخ زیر لثه
کد محصول : 136138578

قیمت از : 180,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

دندانپزشکان با استفاده از نخ زیر لثه ArtiaPak می توانند از قرارگیری دقیق همه ی مارجین های تراش دندان ها در قالب اطمینان حاصل کنند؛ علاوه بر این، هنگام چسباندن روکش یا تهیه دندان مصنوعی یا روکش ثابت، دندانپزشکان ممکن است از نخ زیر لثه ای ارتیاپک استفاده کنند که بین دندان و لثه قرار می گیرد.

 

بررسی ویژگی و سایز های نخ زیر لثه ArtiaPak: 


در میان طیف گسترده ای از مواد مصرفی دندان، نخ زیر لثه ArtiaPak به عنوان یک انتخاب محبوب برجسته است؛ این نخ تخصصی با دقت و ویژگی های برجسته طراحی شده است تا به دندانپزشکان در دستیابی به فینیش لاین دقیق دندان در طول فرآیند قالب گیری کمک کند


که ویژگی نخ زیر لثه ارتیاپک دربردارنده موارد زیر است:


- مقاوم در برابر آلرژی
- قیمت مناسب
- منقبض کننده سریع در عرض 3 تا 8 دقیقه
- ساخته شده از 100٪ کتان خالص، بدون افزودنی
- دارای خط کش تعبیه شده بر روی بدنه
- آب گریزی بالایی از خود نشان می دهد
- محافظت در برابر آسیب لثه
- به دلیل عدم وجود اپی نفرین هیچ مشکل قلبی ایجاد نمی کند


این تکنیک نخ زیر لثه ارتیاپک به طور موثری لثه را  حین قالب‌گیری حرکت می‌دهد و فرآیند درمان پروتزی را تسهیل می‌کند و

 در سایز های متفاوتی موجود است ازجمله:

 

0
00
000
1
2
3


این نخ زیر لثه ای  ArtiaPak که از 100% پنبه ساخته شده و با نهایت خلوص بافته شده است، جذب عالی برای عوامل هموستاتیک را نشان می دهد و به طور موثر خونریزی را متوقف می کند.

 

کاربرد های موثر نخ زیر لثه ارتیاپک چیست؟


نخ زیر لثه ArtiaPak با تعهد خود به کیفیت و نوآوری؛ به ارائه راه حل های درجه یک به متخصصان دندانپزشکی برای روش های مختلف دندانپزشکی خود ادامه می دهد و 

دو کاربرد کارآمد دارد :

قبل از قالبگیری دندان برای ساخت انواع روکش ها مورد استفاده قرار میگیرد 
برای کاهش خونریزی سولکوس لثه

 

در مورد برند ArtiaPak: 


ارتیاپک، یک برند معروف محصولات دندانپزشکی است و به دلیل راه حل های دندانپزشکی استثنایی خود که به متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان ارائه می دهد، به طور گسترده ای شناخته شده است. 
 ArtiaPakبا تعهد خود به کیفیت و نوآوری به ارائه راه حل های درجه یک به متخصصان دندانپزشکی برای روش های مختلف دندانپزشکی خود ادامه می دهد.

 

در هنگام خرید نخ زیر لثه ارتیاپک به موارد زیر توجه کنید:


دارای  6 سایز بندی مختلف
کشور سازنده : کره جنوبی
محتوی بسته: 254 سانتی متر

 


خريد و قيمت نخ زیر لثه ArtiaPak:


قابل ذکر است که در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
هم اکنون شما می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، نخ زیر لثه ارتیاپک را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. می توانید این محصول را با طبق اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما شما میتوانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید 
قیمت نخ زیر لثه ArtiaPak در سایت به روز شده تا به راحتی ان را ثبت سفارش کنید.


در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله نخ زیر لثه آرتیاپک هستند.
همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید نخ زیر لثه ارتیاپک نمایید. ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5