گیتس _پروفا

Gates _Profa Dental

از جنس استیل ضد زنگ SS

مقاوم در برابر شکستگی

انعطاف پذیر

سایز بندی: 1، 2، 3، 4، 5، 6

سرعت مناسب برای استفاده 800 تا 1200 دور در دقیقه

طول: 32 میلی متر

محتوای بسته: 6 عددی

کشور تولید کننده :  چین (تحت لیسانس هلند)

 

دسته بندی : گیتس و پیزو
کد محصول : 136149042

قیمت از : 230,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

یکی از ابزارهای مهم و پیشرفته در بخش اندودانتیکس صنعت دندانپزشکی گیتس پروفا است.
این ابزارها که از ارتعاشات اولتراسونیک برای برش ساختار دندان و دادن شکل یکنواخت تری به آن استفاده می کنند، نسبت به پاک کننده ها قابل اعتمادتر هستند گیتس پروفا به لطف ارتعاشات اولتراسونیک خود، روند دندانپزشکی را برای دندانپزشک راحت‌تر می‌کند و همچنین باعث کاهش درد و ناراحتی بیمار در طول درمان می‌شود.


سایز بندی های گیتس پروفا:
1
2
3
4
5
6

 


گیتس پروفا شانس عفونت مجدد و مشکلات مربوط به استفاده از آن را در مقایسه با پاک کننده های قدیمی کاهش داده است؛ علاوه بر این، به دلیل سرعت بالای آن، زمان کمتری برای درمان نیاز است که برای بیمار و همچنین دندانپزشک مفید است و کاربرد اصلی گیتس پروفا درمان ریشه، گشادسازی انتهای کرونال کانال می‌باشد.

 


ویژگی‌های گیتس پروفا عبارت‌اند از:


مناسب برای و باز کردن دهانه کانال ریشه به صورت خطی و قیفی
از جنس استیل ضد زنگ SS))
دارای نوک تیز و کاهش دهنده استرس برای جلوگیری از شکست آن
دارای نقطه شکست از پیش تعیین شده در ناحیه گردن
مقاوم در برابر شکستگی
تولید صدای کمتر نسبت به ابزار مشابه
انعطاف پذیر

 

 


شرکت پروفا دنتال:


شرکت پروفا دنتال برندی شناخته شده در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات دندانپزشکی می باشد. این برند معتبر هزینه زیادی را برای ایجاد و بهبود استانداردهای بالا در تولید و توسعه دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی اختصاص داده است.
از محصولات و ویژگی های معروف پروفا دنتال می توان به موارد زیر اشاره کرد: محصولات متنوعی از جمله فایل های دستی و پروتیپر، پیزو و گیتس و ریمر، فرزهای الماس و کارباید، ، ابزار و تجهیزات دندانپزشکی، مواد ترمیمی و ... را تولید می کند. یکی از محصولات محبوب این شرکت گیتس پروفا می‌باشد.

 

 

توجه: از فشار بیش از حد روی ابزار خودداری کنید..

 

در هنگام خرید گیتس پروفا به موارد زیر توجه کنید:


سرعت مناسب برای استفاده 800 تا 1200 دور در دقیقه
طول: 32 میلی متر
کشور تولید کننده :  چین (تحت لیسانس هلند)
محتوای بسته: 6 عددی

 

خريد و قيمت گیتس پروفا:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، گیتس پروفا را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات گیتس پروفا موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله گیتس پروفا هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید گیتس پروفا نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5