اسپریدر _مانی

Spreader _MANI

برند: Mani

کشور سازنده: ژاپن

به صورت دستی با تقارب 2 درصد با طول 25 میلی متری

بسته بندی 6 عددی

سایز: از 20 الی 40

هم سطح کردن مواد با دندانهای مجاور

 

دسته بندی : اسپریدر
کد محصول : 136224045

قیمت از : 240,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

اسپریدر مانی یا اسپریدر Mani یک از تجهیزاتی است که روزانه توسط دندانپزشکان مختلفی در سراسر جهان برای انجام درمان های روت کانال مورد استفاده قرار میگیرد . اسپریدر مانی یک ابزار فلزی است که کاربرد اصلی آن فشرده سازی گوتا پرکا در داخل کانال ریشه به صورت تراکم جانبی در درمان اندودانتیکس میباشد و با اینکار میتوان موفقیت آمیز بودن درمان ریشه خود را تضمین کنیم.

البته پس از فشرده سازی میبایست گوتا پرکا را هموار و هم سطح دندان های مجاور کنیم که اسپریدر مانی برای این کار هم مناسب میباشد . البته که همه دندانها اندازه مشابهی نداشته و به همین منظور اسپریدر مانی در سایز بندی های متنوعی ساخته شده که دندانپزشکان با توجه به نیاز خود میتوانند سایز مناسب را برای انجام درمان انتخاب بنمایند .

 

ویژگی اسپریدر مانی :

باتوجه به کاربردهای اسپریدر مانی یا اسپریدر Mani لازم است که این ابزار انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان بدهد تا بتواند در کانال های منحنی قرار بگیرد و به خوبی گوتا پرکا را به انتهای دندان هدایت کند و علاوه بر این انعطاف پذیری استحکام و مقاومت مناسبی هم داشته باشد . علاوه بر این انعطاف پذیری و مقاومت عالی ، اسپریدر مانی در برابر خوردگی مقاوم بوده که همین امر به افزایش ماندگاری آن کمک میکند و باعث میشود بدون ترس از زنگ زدن آن را با دستگاه اتوکلاو ضدعفونی کرد. همچنین انتهای اسپریدر مانی مخروطی شکل بوده که اجازه میدهد گوتا پرکا بیشتری را در کانال ریشه جا داد .

شامل یک درپوش لاستیکی مناسب از پیش اعمال شده برای هر شکل و طول مباشد و دارای لبه تیز برای درمان سریع و موثر است.

دستگیره رنگی ISO شیب فایل را نشان می‌دهد و دستگیره با یک عدد و نماد مشخص شده است تا فایل را به راحتی شناسایی کنید.
طراحی ارگونومیک دستگیره برای دستکاری راحت است و شیب بسیار دقیق دارد .

 

ترکیبات اسپریدر مانی :

جنس اسپریدر مانی یا اسپریدر Mani از آلیاژ نیکل کروم یا فولاد ضد زنگ (stainless steel) بوده که همین امر قابلیت انعطاف پذیری مناسب و نیز استحکام عالی و مقاومت در برابر خوردگی بالا را به صورت توامان به آن بخشیده است . قیمت اسپریدر مانی البته متناسب با بودجه اکثر دندانپزشکان بوده و میتوانند به سادگی با تهیه آن در مطب های خود از ویژگی های عالی و دوام بالای آن بهره مند بشوند .

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت در سایت رسادنت را از دست ندهید

 

کاربرد اسپریدر مانی :

اسپریدر مانی در درمان های روت کانال کاربرد گسترده ای داشته که باعث استفاده مکرر آن توسط دندانپزشکان مختلفی شده .

اولین و مهمترین کاربرد اسپریدر مانی فشرده سازی گوتا پرکا در کانال ریشه ها پس از خارج کردن پوسیدگی است . دندانپزشکان برای پر کردن کانال ریشه از گوتا پرکا استفاده میکنند ولی این گوتا پرکا لازم است که تا حد مناسبی فشرده و متراکم بشوند که این ابزار برای این کار کاربرد دارد . انعطاف پذیری و انتهای مخروطی آن اجازه نفوذ به کانالهای منحنی و همینطور اضافه کردن مقدار بیشتری از گوتا پرکا به داخل کانال ریشه را میدهد .

استفاده از این محصول باعث پخش شدن موثر و کار آمد تر مواد پر کننده در کانال دندان شده و در نتیجه افزایش کارایی و بهبود عملکرد در جراحی دندان پزشکی را در پی خواهد داشت .

پس از فشرده سازی گوتا پرکا میتوان از این محصول برای هم سطح کردن مواد با دندانهای مجاور نیز استفاده کرد.

ویژگی های بسیار خوب این محصول به همراه کاربرد های گسترده آن باعث ترغیب دندانپزشکان زیادی برای خرید اسپریدر مانی شده و آن را به گزینه محبوبی تبدیل کرده است .

 

انواع اسپریدر مانی :

اسپریدر مانی ساخت کشور ژاپن بوده و مهندسی دقیقی در ساخت آن صورت گرفته . این اسپریدر به صورت دستی با تقارب 2 درصد با طول 25 میلی متری بوده و در یک بسته بندی 6 عددی ارائه میشود و سایزبندی های مختلفی شامل سایز های 20 ، 25 ، 30 ، 35 ، 40 میباشد .

 

روش استفاده اسپریدر مانی :

در درمان ریشه پس از خارج کردن پوسیدگی ها دندانپزشکان مقدار مناسبی از ماده گوتا پرکا را وارد حفره دندان میکنند و سپس با انتخاب سایز و طول مناسب اسپریدر مانی با توجه به اندازه دندان این ماده گوتا پرکا را در داخل حفره فشرده میکنند تا جایی که سطح آن کاملا یک دست و هموار بشود که باعث میشود دندانها شکل طبیعی خود را پیدا کنند . با فشار انتهای صاف اسپریدر مانی روی گوتا پرکا این ماده به انتهای حفره منتقل خواهد شد و هرچه گوتا پرکا بیشتر در دندان قرار بگیرد سطح نهایی آن بالاتر خواهد بود . 

 

خرید و قیمت اسپریدر مانی :

برای خرید اسپریدر مانی میتوانید از راهنمای خرید امن در rasadent.com که توسط مشاورین خرید اسپریدر مانی در این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت اسپریدر مانی و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت اسپریدر مانی این محصول را خریداری نمایید.فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید اسپریدر مانی از سایت رسادنت اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش و خرید اسپریدر مانی Spreader Mani از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5