اسپریدر _Medin

Spreader _MEDIN

برند: Medin

کشور : جمهوری چک

در بسته بندی 6 عددی

مقاومت بالا در حین انجام کار

استیل ضد زنگ

سایز: 15 الی 40

 

دسته بندی : اسپریدر
کد محصول : 136331254

قیمت از : 100,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

اسپریدر مدین یا اسپریدر Medin محصول کشور جمهوری چک است. اسپریدر مدین ابزار فلزی هستند که برای متراکم کردن مواد پر کننده مثل گوتا پرکا در کنار کانال دندان مورد استفاده قرار می گیرند. این اقدام جهت ایجاد فضا سازی بهتر برای مواد اضافی دیگر به کار می رود دندان پزشک در پروسه جراحی بعد از بی حس کردن دندان و عصب کشی، لازم است مواد ترمیم کننده را با ابزاری در کانال دندان متراکم کند. بعد از متراکم کردن لازم است این سطح هموار و هم سطح دندان های دیگر باشد تا حالت توازن و تعادل خود را حفظ کند. اسپریدر مدین دقیقا این کار را برای ما انجام می دهد. اسپریدر مدین در اندازه های مختلف موجود هستند که به پزشکان این امکان را می دهد برای دندان های متفاوت استفاده کنند.

 

ویژگی اسپریدر مدین:

اسپریدر مدین توانایی خوبی در اتصال گوتا پرکا دارد و وسیله ای مناسب برای روش پر کردن تراکم جانبی (lateral condensation obturation technique) می باشد. اسپریدر مدین دارای مقاومت بالا حین انجام کار می‌باشد.این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده که جهت ایجاد تراکم جانبی و فشرده‌سازی گوتا پرکا در داخل کانال ریشه کاربرد دارد و یکی از ابزارهای مهم در فرآیند اندوی کانال ریشه می باشد. انتهای اسپریدر مدین یک عدد رابر استاپ وجود دارد که باعث آسان تر شدن کار در طول صحیح کانال میشود.

 

ترکیبات اسپریدر مدین:

جنس اسپریدر مدین از استیل ضدزنگ (Stainless Steel) میباشد. اسپریدر های فولاد زنگ نزن (Stainless Steel)یا آلیاژ نیکل-کروم دچار زنگ زدگی نخواهد شد. قیمت اسپریدر مدین مقرون به صرفه است و تمامی دندانپزشکان میتوانند با خرید این محصول از مزایای آن بهره‌ مند شوند.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی مقرون ‌به ‌صرفه در سایت رسادنت

 

کاربرد اسپریدر Medin:

 کاربرد اول  اسپریدر مدین متراکم کردن گوتاپرکا است.  هنگام عصب کشی دندان، دندانپزشک ابتدا پوسیدگی‌ها و آسیب‌های مربوط به ریشه دندان را خارج کرده و سپس حفره دندان را با نوعی ماده خاص به نام گوتاپرکا، پر می‌کند. گوتا پرکا از یک ماده گیاهی به نام جلبک‌های دریایی به دست می‌آید و به عنوان یک ماده پر کننده، پس از عصب کشی دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که گوتا پرکا درون حفره دندان قرار گرفت، باید تراکم لازم برای پر کردن دندان را داشته باشد.

به کمک اسپریدر می‌توان به تراکم سازی گوتاپرکا‌ کمک کرد. اسپریدر مدین یک ابزار ساده و سبک در دندانپزشکی است که نقش مهمی برای متراکم کردن گوتاپرکا دارد.در کاربرد دوم از این ابزار برای پر کردن تراکم جانبی استفاده می کنند.

با اسپریدر Medin خرید اسپریدر میتوانید از تمامی موارد گفته شده بهره ی لازم را ببرید.

 

انواع اسپریدر مدین:

اسپریدر مدین در بسته بندی های 6 عددی در سایزهای 15-20-25-30-35-40 و آسورت 15 تا 40  موجود می باشد. 

سایزبندی براساس کد رنگ‌ها :

  • سفید : سایز ۱۵
  • زرد : سایز ۲۰
  • قرمز : سایز ۲۵
  • آبی : سایز ۳۰
  • سبز : سایز ۳۵
  • مشکی : سایز ۴۰

 

روش استفاده از اسپریدر مدین:

برای استفاده از اسپریدر مدین ابتدا دندانپزشک مقداری از ماده گوتا پرکا را وارد حفره دندان می‌کند، سپس با انتهای  اسپریدر مدین روی این ماده فشار وارد می‌کند تا جایی که سطح آن کاملاً یکدست و هموار باشد.این کار باعث می‌شود دندان شکل طبیعی و بهتری پیدا کند. از طرفی با افزایش تراکم گوتا پرکا امکان شکستگی یا تخریب آن نیز وجود نخواهد داشت. هنگامی که انتهای اسپریدر مدین روی گوتاپرکا فشار وارد می‌کند، این ماده به انتهای حفره دندان منتقل می‌شود. هرچه که دندان پزشک از مقدار بیشتری گوتا پرکا استفاده کرده باشد، سطح این ماده پرکننده در حفره دندان بالاتر خواهد بود.

 

خرید و قیمت اسپریدر مدین:

برای خرید اسپریدر مدین میتوانید از راهنمای خرید امن در rasadent.com که توسط مشاورین خرید اسپریدر مدین در این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت اسپریدر مدین و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت اسپریدر مدین این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید اسپریدر مدین از سایت رسادنت اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش و خرید اسپریدر مدین Medin Spreader از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5