سمان پلی کربوکسیلات _TG

Polycarboxylate Cement -TG

فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا

فاقد اوژنول
رادیواپک

زمان کارکرد مناسب

بسته بندی: 50 گرم پودر + 25 میلی لیتر مایع

کشور سازنده : انگلستان

 

کد محصول : 136351553

قیمت از : 550,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

درمان در دندانپزشکی از سمان پلی کربوکسیلات TG بسیار سود می برد، زیرا به طور موثر شکاف های بین دندان ها و محصولات پروتزی مختلف مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها را پر می کند؛ این سمان پلی کربوکسیلاتی منحصربفرد به دلیل خاصیت انقباض کم که به آن اجازه می دهد تمام منافذ بین روکش های دندانی را پر کند، به طور خاص برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی طراحی شده است.

 

ویژگی های سمان پلی کربوکسیلات تی جی :


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
فاقد اوژنول
رادیواپک

 

یکی از مزایای قابل توجه سمان پلی کربوکسیلات TG لایه نازک آن است که چسبندگی دقیق و مناسب به سطح دندان را تضمین می کند. این نه تنها خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی تحت ترمیم را کاهش می دهد، بلکه ماهیت رادیواپک را در تصاویر رادیوگرافی ایجاد می کند و تشخیص پوسیدگی زمینه ای را دشوار می کند.

 

کاربرد های سمان پلی کربوکسیلات TG:


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم

 

دندانپزشکان سمان پلی کربوکسیلات تی جی ، تولید شده در انگلیس را به دلیل زمان کار راحت، بسیار راحت می دانند؛ ترکیب آن عاری از اوژنول است که باعث می شود در مراحل بعد از دندانپزشکی کمتر سمی و حساسیت کمتری داشته باشد. علاوه بر این، زیست سازگاری بالای آن اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده و به انتخابی ارجح در بین پروتزهای برتر تبدیل شده است.


توجه به این نکته حائز اهمیت است که : 


در حالی که سمان پلی کربوکسیلات TG محصولی عالی برای سیمان کاری دائمی پروتزهای ثابت مختلف است، اما نباید از آن برای ترمیم های فلزی استفاده شود.
شرکت TG یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان پلی کربوکسیلات تی جی است.


در هنگام خرید سمان پلی کربوکسیلات TG به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : انگلستان
بسته بندی: 50 گرم پودر + 25 میلی لیتر مایع


خريد و قيمت سمان پلی کربوکسیلات تی جی :


پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید سمان پلی کربوکسیلات TG از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت سمان پلی کربوکسیلات TG در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
علاوه بر این، رسادنت با اطمینان از اصالت محصول، مشاوره رایگان برای تهیه سمان پلی کربوکسیلات تی جی ارائه کرده است.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5