سمان پلی کربوکسیلات _هاروارد

polycarboxylate cement _Harvard

پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
فاقد اوژنول
رادیواپک
بدون نیاز به اچ، استر و باندینگ

بسته بندی: قوطی پودر ۳۵ گرمی و ۱۰۰ گرمی
مایع ۱۵ میلی لیتری و ۴۰ میلی لیتری

کشور سازنده : المان

 

کد محصول : 140126396

قیمت از : 1,000,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

درمان در دندانپزشکی از سمان پلی کربوکسیلات هاروارد بسیار سود می برد، زیرا به طور موثر شکاف های بین دندان ها و محصولات پروتزی مختلف مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها را پر می کند؛ این سمان پلی کربوکسیلاتی منحصربفرد به دلیل خاصیت انقباض کم، به آن اجازه می دهد تمام منافذ بین روکش های دندانی را پر کند و به طور خاص برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی طراحی شده است.

 

ویژگی های سمان پلی کربوکسیلات هاروارد:


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
ضد حساسیت
فاقد اوژنول
رادیواپک
بدون نیاز به اچ، استر و باندینگ


دندانپزشکان سمان پلی کربوکسیلات هاروارد را به دلیل زمان کار راحت، بسیار راحت می دانند زیرا ترکیب آن عاری از اوژنول است که باعث می شود در مراحل بعد از دندانپزشکی کمتر سمی و حساسیت کمتری داشته باشد و علاوه بر این، زیست سازگاری بالای آن اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده و به انتخابی ارجح در بین پروتزهای برتر تبدیل شده است.


کاربرد های سمان پلی کربوکسیلات هاروارد:


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم
قابل استفاده به عنوان فیشور سیلانت
قابل کاربرد به عنوان بیس و لاینر

 

یکی از مزایای قابل توجه سمان پلی کربوکسیلات هاروارد لایه نازک آن است که چسبندگی دقیق و مناسب به سطح دندان را تضمین می کند، این نه تنها خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی تحت ترمیم را کاهش می دهد، بلکه ماهیت رادیواپک را در تصاویر رادیوگرافی ایجاد می کند و تشخیص پوسیدگی زمینه ای را دشوار می کند.

 

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که سمان پلی کربوکسیلات هاروارد محصولی عالی برای سیمان کاری دائمی پروتزهای ثابت مختلف است، اما نباید از آن برای ترمیم های فلزی استفاده شود.

 

شرکت هاروارد


شرکت هاروارد یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان پلی کربوکسیلات هاروارد است.


در هنگام خرید سمان پلی کربوکسیلات هاروارد به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : المان
بسته بندی: قوطی پودر ۳۵ گرمی و ۱۰۰ گرمی
مایع ۱۵ میلی لیتری و ۴۰ میلی لیتری


خريد و قيمت سمان پلی کربوکسیلات هاروارد:


براي خريد سمان پلی کربوکسیلات هاروارد از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود،سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت سمان پلی کربوکسیلات هاروارد در وب سايت رسادنت بروز رساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خرید خود اضافه كنيد.
همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي در نظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد.
همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد سمان پلی کربوکسیلات هاروارد امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.
براي ثبت سفارش سمان پلی کربوکسیلات هاروارد از طريق لينك موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5