نخ زیر لثه _Smart Cord

Floss under the gums _Smart Cord

ضد حساسیت بودن

آب گریزی بالا

انعطاف پذیری و سریع الاثر بودن

سایز: 00، 000، 1، 2

محتوی بسته: 350 سانتی متر

کشور سازنده : کره جنوبی

 

دسته بندی : نخ زیر لثه
کد محصول : 136473143

قیمت از : 380,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

هنگامی که یک دندان پوسیده پر می شود و مواد پرکننده زیر خط لثه گسترش می یابد، از نخ دندان اسمارت برای تمیز کردن و حفظ آن ناحیه استفاده می شود و نخ دندان با دقت زیر لثه قرار می گیرد و به دندانپزشک اجازه می دهد بین لثه و دندان توسط نخ زیر لثه برند اسمارت کورد فاصله ایجاد کند.

 

نخ زیر لثه Smart cord چه ویژگی هایی دارد؟


    نخ زیر لثه Smart Cord به طور خاص با یک سری ویژگی اختصاصی برای کمک به دندانپزشکان در دستیابی به تراز دقیق دندان در طول فرآیند قالب گیری طراحی شده است که ویژگی این نخ زیر لثه برند Smart cord شامل : 


ضد حساسیت بودن
داشتن قیمت مناسب
فاقد اپی نفرین و در نتیجه عدم ایجاد مشکلات قلبی
دارای اثر سریع منقبض کننده :  (3 الی 8 دقیقه)
100%کتان خالص بدون مواد افزودنی
دارای خط کش بر روی بدنه
آب گریزی بالا
جلوگیری از آسیب به لثه
انعطاف پذیری و سریع الاثر بودن


که با استفاده از نخ زیر لثه اسمارت کورد، دندانپزشک می تواند اطمینان حاصل کند که همه دندان ها به درستی در داخل قالب قرار گرفته و به طور دقیق ثبت شده اند.


سایز ها و کاربرد های نخ زیر لثه اسمارت کورد به چه صورت است؟


در دندانپزشکی هنگام اتصال روکش یا تهیه پروتزهای ثابت دندانپزشک ممکن است دندان را تراشیده و یک تکه نخ دندان که به عنوان نخ زیر لثه برند smart cord شناخته می‌شود، بین دندان و لثه قرار دهد.
که این نخ‌گذاری توسط 

نخ زیر لثه اسمارت که  در سایز های : 


00
000
1
2

 

این جداسازی بین لثه و دندان توسط نخ زیر لثه اسمارت بسیار مهم است زیرا دندانپزشک را قادر می‌سازد تا محلولی را اعمال کند که از خونریزی لثه جلوگیری می‌کند و 

 کاربرد آن هم توسط دندانپزشک به این طریق می باشد که : 


قبل از قالبگیری دندان برای ساخت انواع روکش ها قرار میگیرد
برای کاهش خونریزی سولکوس لثه میباشد

و این نخ زیر لثه اسمارت کورد از 100% پنبه بافته شده تشکیل شده است، برای قالب‌گیری و جابجایی لثه عمل می‌کند و فرآیند پروتز را تسهیل می‌کند و دارای قابلیت جذب عالی برای مواد هموستاتیک است و به طور موثر خونریزی را متوقف می کند.

و در نهایت شرکت EAST DENT یک نام تجاری محصولات دندانپزشکی است که به دلیل ارائه راه حل‌های با کیفیت بالا به متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان شناخته شده است.
محصولات مستردنت شامل طیف گسترده‌ای از مواد مصرفی دندانپزشکی می‌شود که نیازهای مختلف عمل‌های دندانپزشکی را برآورده می‌کند و یکی از محصولات محبوب این شرکت همین نخ زیر لثه Smart Cord می‌باشد

 

در هنگام خرید نخ زیر لثه اسمارت به موارد زیر توجه کنید:


دارای 5 سایز بندی مختلف
کشور سازنده : کره جنوبی
محتوی بسته: 350 سانتی متر


خريد و قيمت نخ زیر لثه Smart Cord:


براي خريد نخ زیر لثه Smart Cord از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش در دیگر سایت ها؛ اين محصول را در ساير فروشگاه هاي رسادنت ببینید و خرید خود را ثبت كنيد. 
قيمت نخ زیر لثه Smart Cord در وب سايت رسادنت بروز رساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خرید خود اضافه كنيد.و در نظر داشته باشید که سفارش شما تا 7 روز دارای ضمانت مرجوعی می باشد، در نتیجه با آسودگی کامل خرید کنید.
همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد نخ زیر لثه اسمارت کورد امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.
براي ثبت سفارش نخ زیر لثه برند Smart Cord از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5