کن کاغذی _SP1

Paper bag _SP1

تقارب 2 درصد
استریل

انعطاف پذیری مناسب

سایز بندی: 15 (سفید)،20 (زرد)، 25 (قرمز),30 (آبی)، 35 (سبز)، 40 (سیاه)، 45 (سفید)، 50 (زرد)، 55 (قرمز)، 60 (آبی)، 70 (سبز)، 80 (سیاه)
آسورت 40-15
آسورت 80-45

از جنس کاغذ

تعداد در بسته: 200 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

کشور تولید کننده:چین

 

دسته بندی : کن کاغذی
کد محصول : 140134724

قیمت از : 230,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

یکی از مواد دندانپزشکی که دندانپزشکان متخصص درمان ریشه بیشتر از آن استفاده می کنند کن کاغذی اس پی وان است؛ که ابزاری است که در دندانپزشکی استفاده می شود و مایع باقی مانده در کانال ریشه را در طول درمان ریشه خشک کرده و جذب می کند؛ کن کاغذی sp1در اندازه لازم بر اساس توصیه دندانپزشک انتخاب می شود:


سایزبندی کن کاغذی sp1:


15 (سفید)،20 (زرد)، 25 (قرمز),30 (آبی)، 35 (سبز)، 40 (سیاه)، 45 (سفید)، 50 (زرد)، 55 (قرمز)، 60 (آبی)، 70 (سبز)، 80 (سیاه)
آسورت 40-15
آسورت 80-45
ریشه دندان ها با کن کاغذی اس پی وان درمان می شوند که در عرض و ضخامت های مختلف وجود دارد.


ویژگی های کن کاغذی sp1:


تقارب 2 درصد
استریل
استحکام کافی و عدم شکست حین استفاده
انعطاف پذیری مناسب
زیست سازگار،بدون ایجاد واکنش سیستم ایمنی بیمار
دارای راهنمای رنگی برای شناسایی سایز آن
سطح صاف و یکنواخت
قدرت جذب بالا
قابل استفاده برای خشک کردن کانال پس از شکل دهی و پاکسازی

 

پس از شکل‌دهی و تمیز کردن کانال، کن کاغذی اس پی وان را می‌توان برای خشک کردن و حذف مایعات باقی‌مانده که به دلیل ترکیبات ویژه‌ای که دارد، آن را زیست سازگار می‌کند و از واکنش‌های آلرژیک پس از درمان جلوگیری می‌کند، استفاده کرد.


نحوه استفاده از کن کاغذی sp1: 


ابتدا کانال ریشه دندان را پاکسازی و شکل دهی کنید
سپس کانال را به خوبی با مواد مناسب مانند هیپوکلریت سدیم،سالین،کلرهگزیدین و ... شست و شو دهید.
سایز مناسب کن کاغذی نوا را با توجه به قطر کانال انتخاب کنید
کن کاغذی نوا را به طول کارکرد برده تا تمام مایعات را جذب کند
این کار را تا خشک شدن کامل کانال تکرار کنید


شرکت دندانپزشکی SP1 : 


شرکت دندانپزشکی SP1  یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات دندانپزشکی معتبر و محبوب در سراسر جهان است. که یکی از محصولات محبوب این شرکت کن کاغذیاس پی وان است.

 

در هنگام خرید کن کاغذی sp1به موارد زیر توجه کنید:


کشور تولید کننده:چین
از جنس کاغذ
تعداد در بسته: 200 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

 

خريد و قيمت کن کاغذی اس پی وان:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، کن کاغذی اس پی وان را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات کن کاغذیsp1 موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.
• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله کن کاغذی اس پی وان هستند.
• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید کن کاغذی اس پی وان نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5