کن کاغذی _دنت پلاس

Paper bag _Dent Plus

تقارب 2 درصد
کاغذ استریل

از جنس کاغذ

سایز بندی: 15 (سفید)،20 (زرد)، 25 (قرمز),30 (آبی)، 35 (سبز)، 40 (سیاه)، 45 (سفید)، 50 (زرد)، 55 (قرمز)، 60 (آبی)، 70 (سبز)، 80 (سیاه)
آسورت 40-15
آسورت 80-45

تعداد در بسته: 200 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

کشور تولیدکننده: کره جنوبی

 

دسته بندی : کن کاغذی
کد محصول : 140261342

قیمت از : 115,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کن کاغذی دنت پلاس یکی از مواد دندانپزشکی است که دندانپزشکان متخصص در درمان ریشه از آن استفاده می کنند. یکی از تجهیزات پر مصرف دندانپزشکی به نام کن کاغذی دنت پلاس (Dent plus) برای خشک کردن و جذب هر گونه مایعی که ممکن است پس از درمان ریشه در کانال ریشه باقی بماند استفاده می شود. بر اساس توصیه دندانپزشک، کن کاغذی دنت پلاس در سایز مناسب انتخاب می شود.


سایزبندی کن کاغذی دنت پلاس:


15 (سفید)،20 (زرد)، 25 (قرمز),30 (آبی)، 35 (سبز)، 40 (سیاه)، 45 (سفید)، 50 (زرد)، 55 (قرمز)، 60 (آبی)، 70 (سبز)، 80 (سیاه)
آسورت 40-15
آسورت 80-45


کن کاغذی دنت پلاس که در ضخامت ها و عرض های مختلف وجود دارند با توجه به قطر کانال برای درمان ریشه دندان استفاده می شوند.


ویژگی های کن کاغذی Dent plus:


تقارب 2 درصد
کاغذ استریل
رنگبندی شده برای استفاده آسان تر دندانپزشک
استحکام کافی و عدم شکست حین استفاده
زیست سازگار،بدون ایجاد واکنش سیستم ایمنی بیمار
قابل استفاده برای خشک کردن کانال پس از شکل دهی و پاکسازی


کن کاغذی دنت پلاس به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود، زیست سازگار است و به کاهش واکنش های آلرژیک پس از درمان کمک می کند که می توان از آن برای خشک کردن و حذف مایعات باقیمانده از کانال پس از شکل دادن و تمیز کردن کانال استفاده کرد.


نحوه استفاده از کن کاغذی دنت پلاس:


1. با شکل دادن و تمیز کردن کانال ریشه دندان شروع کنید.
2. سپس با استفاده از ابزارهای مناسب مانند سالین، کلرهگزیدین، هیپوکلریت سدیم و غیره، کانال را کاملا تمیز کنید.
3. بسته به قطر کانال، اندازه مناسب کاغذ نوا را انتخاب کنید.
4. از کن کاغذی دنت پلاس برای جذب تمام مایعات درون کانال استفاده کنید.
5. این کار را ادامه دهید تا کانال ریشه دندان کاملا خشک شود.


شرکت  دنت پلاس: 


شرکت دنت پلاس یکی از بهترین تولیدکنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی در سراسر جهان است. شرکت دندانپزشکی دنت پلاس  یک برند مطرح در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات دندانپزشکی است  که هزینه بسیار بالایی به تأسیس و ارتقاء استانداردهای بالا در تولید و توسعه وسایل و تجهیزات دندانپزشکی اختصاص داده است. یکی از محصولات محبوب این شرکت کن کاغذی دنت پلاس میباشد.

 

در هنگام خرید کن کاغذی دنت پلاس به موارد زیر توجه کنید:


از جنس کاغذ
کشور تولیدکننده: کره جنوبی
تعداد در بسته: 200 عدد به صورت تک سایز یا آسورت
رنگبندی طبق قواعد ISO

 

خريد و قيمت کن کاغذی دنت پلاس:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت کن کاغذی دنت پلاس در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای کن کاغذی دنت پلاس ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات کن کاغذی Dent plus در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از کن کاغذی دنت پلاس آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید کن کاغذی دنت پلاس را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5