میکسینگ پد _Healdent

Mixing pad

دو سایز کوچیک و بزرگ  

یکبار مصرف        
ساخت کشور ایتالیا  

کد محصول : 149028

قیمت از : 15,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

میکسینگ پد Healdent که ساخت کشور ایتالیا است یکی از مواد رایج و لازم در هر مطب دندانپزشکی می باشد.
میکسینگ پد هیلدنت برای ترکیب کردن انواع مواد دندانپزشکی کاربرد داشته و با توجه به کاغذی بودن، به صورت یکبار مصرف قابل استفاده است.

 


ویژگی و کاربرد میکسینگ پد Healdent:


میکسینگ پد هیلدنت به دلیل خاصیت ضد آب احتمال ترکیب شدن آب با ماده دندانپزشکی را کمتر کرده و خطای حین کار را کاهش می دهد و در

 دو سایز: 

( کوچک و بزرگ ) قابل استفاده می باشد.


کاربرد این محصول به این شکل میباشد: 


برای مخلوط کردن انواع مواد دندانپزشکی مانند واش و اکتیواتور،دو جز سمان موقت و دائم،ترکیب دو جز ZOE و... کاربرد دارد


روش استفاده از میکسینگ پد هیلدنت بدین صورت میباشد که:


یکی از کاغذ های میکسینگ پد Healdent را جدا کنید و آن را روی سطحی صاف قرار دهید سپس دوماده ی‌ مورد نظر را بر روی آن ریخته و با محکمه آن دو را مخلوط نمایید؛ این محصول 
 یکبار مصرف بوده و پس از اتمام کار آن را دور بیندازید.


توضیحی در خصوص برند Healdent:


Healdent متخصص در تولید محصولات و محلول های دندانپزشکی از جمله ابزار و تجهیزات ضروری در دندانپزشکی است؛ از جمله پیشنهادات محبوب آن میکسینگ پد هیلدنت است که نشان دهنده تعهد این شرکت به ارائه مواد با کیفیت بالا برای متخصصان دندانپزشکی است.


در هنگام خرید میکسینگ پد هیلدنت به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته: چندین برگ در سایز کوچک و بزرگ 
ساخت کشور ایتالیا


خريد و قيمت میکسینگ پد Healdent:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
 می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، میکسینگ پد هیلدنت را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. 
هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات میکسینگ پد Healdent موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.

 در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله میکسینگ پد هیلدنت هستند.


همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید میکسینگ پد Healdent نمایید؛ ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
 هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5