سیلر بیوسرامیک فیلاپکس _آنجلوس

Fillapex bio ceramic sealer _ Angelus

دارای خاصیت رادیواپسیتی در رادیوگرافی

زیست سازگاری بالا

کارکرد آسان و هندلینگ مناسب

کاهش طول زمان درمان

محتویات بسته :  یک عدد سرنگ ۴ گرمی 
Working time : 23 دقیقه
Setting time: 2 ساعت

ساخت کشور: برزیل

 

دسته بندی : سیلر بیوسرامیک
کد محصول : 47493230

قیمت از : 3,500,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس یکی از محصولات پر کاربرد در درمان اندودنتیکس می‌باشد و میتواند میکروارگانیسم های داخل کانال را از بین برده و از کلونیزاسیون آن ها جلوگیری کند و همچنین به دلیل خاصیت بیوسرامیکی خود با آزاد سازی تری سیلیکات به ساخت بافت سخت مانند عاج درون کانال کمک کند تا بهترین نتیجه بدست آید علاوه بر این سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس با خاصیت رادیو اپک خود به خوبی در گرافی های پایان کار درمان ریشه مشخص است.


ویژگی های سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس:


دارای خاصیت رادیواپسیتی در رادیوگرافی
زیست سازگاری بالا که نتیجه آن کمترین میزان حساسیت پس از درمان است
کمک به ساخت عاج و بافت سخت در کانال
حداقل انقباض پس از ستینگ نهایی
کارکرد آسان و هندلینگ مناسب
ایده آل برای درمان ریشه دندان های دائمی 
کاهش طول زمان درمان
حلالیت پایین در محیط مرطوب


ترکیبات سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس به چه صورت است؟


دارای بیس سرامیکی که از  MTA بدست می‌آید.
فاقد اوژنول


کاربرد های سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس:


پرکردن کانال ریشه
درمان پرفوراسیون های ریشه


سیلر بیوسرامیک متا با هندلینگ مناسب استفاده را برای دندانپزشکان آسان کرده و به راحتی از ابزار دندانپزشکی جدا می‌شود. و با توجه به این که به صورت سرنگ از پیش میکس شده عرضه می شود طول زمان درمان را کاهش می‌دهد.


روش استفاده از سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس:


با استفاده از سرنگ اتومیکس مقداری از آن را بر روی اسلب شیشه ای یا میکسینگ پد بریزید.
یک سوم انتهایی مستر کن را به سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس آغشته کنید و آن را در کانال بالا و پایین ببرید تا تمام دیواره های کانال به سیلر آغشته شود.
قبل از قرار دادن هر گوتای فرعی انتهای آن را به سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس آغشته کنید و در کانال قرار دهید.


شرکت دندانپزشکی Angelus – Fillapex :

 

شرکت دندانپزشکی Angelus – Fillapex یکی از تولیدکنندگان محصولات دندانپزشکی است. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می‌کند که در زمینه‌های مختلف از جمله سیلرها، مواد اندو، رزین‌ها و دیگر محصولات مرتبط با دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده است که نمایندگی های فعال در سراسر جهان داشته باشد و خریداران آن همواره از کیفیت محصولات آن رضایت کافی را داشته اند. یکی از محصولات محبوب این شرکت سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس می‌باشد.


در هنگام خرید سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته :  یک عدد سرنگ ۴ گرمی 
ساخت کشور: برزیل
Working time : 23 دقیقه
Setting time: 2 ساعت


شرایط نگهداری سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس:


در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد)، دور از تابش نور مستقیم و دسترس کودکان نگهداری شود و همچنین قبل از مصرف تکان دهید.


خريد و قيمت سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید سیلر بیوسرامیک فیلا پکس آنجلوس را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5