لنتولو _NIC

Lentolo - NIC

از جنس استیل ضد زنگ

انعطاف پذیری بالا

سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

طول: 21mm

کشور سازنده: چین 

دسته بندی : لنتولو
کد محصول : 14046361

قیمت از : 150,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

لنتولو NIC ابزار ضروری است که در حوزه دندانپزشکی، به ویژه در زمینه درمان کانال ریشه مورد استفاده قرار می گیرد که همچنین نقش مهمی در فرآیند پر کردن کانال ریشه با سیلر یا zoe در دندان های شیری دارد.
علاوه بر این، این مارپیچ ها در قرار دادن سمان در داخل کانال هنگام نصب پست ها و پین ها نقش مهمی دارند و روش درمان ریشه معمولاً با علامت گذاری مسیر کانال با استفاده از فایل های دستی و سپس تمیز کردن کامل کانال با فایل های چرخشی شروع می شود.

 

سایز بندی لنتولو ان ای سی:


25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

 

این ابزار در طول‌های مختلف از جمله 21 میلی‌متر موجود است که در حین انجام مراحل، انعطاف‌پذیری و راحتی را برای کاربران فراهم می‌کند.
لنتولو NIC  ساخته شده از فولاد ضد زنگ فنری، مجهز به پیچ های مطمئن برای اطمینان از دوام و قابلیت اطمینان است؛ طراحی مخروطی لنتولو ان ای سی توزیع مواد را افزایش می دهد و به آزاد شدن حباب های هوا در حین استفاده کمک می کند.

 

ویژگی‌های لنتولو NIC عبارت‌اند از:


از جنس استیل ضد زنگ
انعطاف پذیری بالا
مقاومت بالا به خستگی
امکان شکست پایین در کانال
قابل استفاده برای انتقال سمان یا سیلر یا( ZOE در درمان ریشه اطفال)
به انتهای کانال
دارای سطح مقطع منحصر به فرد
احتمال شکست پایین

 

دندانپزشکان برای پیمایش پیچیدگی های درمان ریشه به لنتولو ان ای سی تکیه می کنند، زیرا این ابزار آنها را قادر می سازد تا مراحل لازم را با دقت و دقت انجام دهند.
با استفاده از لنتولو NIC ، متخصصان دندانپزشکی می توانند  به طور موثر کانال های ریشه را پر کنند و در نتیجه موفقیت کلی درمان را ارتقا دهند؛ تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان مارپیچ های لنتولو آنها را به یک دارایی با ارزش در زمینه دندانپزشکی تبدیل می کند، به ویژه در زمینه درمان ریشه که در آن توجه دقیق به جزئیات برای دستیابی به نتایج مطلوب بسیار مهم است.

 

در نگهداری و استفاده لنتولو ان ای سی به این نکات توجه داشته باشید:


قبل از استفاده از لنتولو NIC  به خستگی فایل دقت کنید و در صورت باز شدن پیچ ها یا براق شدن آن ها را تعویض کنید .
فایل های غیرقابل استفاده را در Safety box قرار دهید

لنتولو ان ای سی به دلیل خطر گیرش بیش از حد و مشکلات احتمالی در قرار دادن اباتمنت نباید با سمان های رزینی استفاده شود.
استفاده صحیح، نگهداری و دفع لنتولو NIC  می تواند به کاهش خطر شکستن ابزار در داخل کانال ریشه کمک کند و فرآیند اختلاط سریع که توسط لنتولو ان ای سی تسهیل می‌شود، می‌تواند گیرش سمان را تسریع کند و به طور بالقوه منجر به چالش‌هایی در پس‌جاگذاری و افزایش فشار آپیکال شود.

 

 

کارایی لنتولو NIC به چه صورت میباشد؟

 

متعاقباً کانال ریشه با گوتا و سیلر پر می شود که از رایج ترین تکنیک های مورد استفاده در درمان ریشه هستند؛ مارپیچ لنتولو به دلیل کارایی آنها در تسهیل فرآیندهای پیچیده در درمان ریشه، ابزاری ضروری در این زمینه محسوب می شوند.
دقت و کارایی ارائه شده توسط لنتولو ان ای سی به طور قابل توجهی به تکمیل موفقیت آمیز درمان های کانال ریشه کمک می کند و نتایج بهینه را برای بیمارانی که تحت چنین روش هایی قرار می گیرند تضمین می کند.


استفاده صحیح از لنتولو NIC :

 

اندازه لنتولو ان ای سی را می توان به راحتی با تعداد شیارهای روی بدنه آن تشخیص داد و اندازه های 21 میلی متری آن به راحتی در دسترس است.
سایر ابزارهای ریشه ای که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند شامل فایل های Gates و Piezo برای شکل دادن و بزرگ کردن کانال ها و همچنین پخش کننده های انگشتی برای فشرده سازی گوتاپرکا است.
درک محدودیت ها و استفاده صحیح از لنتولو NIC برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن روش های ریشه و به حداقل رساندن خطرات احتمالی ضروری است.

 

اطلاعی در رابطه با شرکت NIC : 


شرکت ان ای سی یکی از تامین‌کنندگان محصولات دندان‌پزشکی است.این شرکت محصولات متنوعی از جمله مواد ترمیمی، اندودانتیکس، تجهیزات دندان‌پزشکی و غیره را تولید و عرضه می‌کند. از محصولات برند نیک درمان می‌توان به پودر زینک اکساید ترمیمی، فرموکروزول، پودر کلسیم هیدروکساید اندودانتیکس، کلروفرم، محلول ای دی تی ای، اوژنول، کلرهگزیدین، اسید اچ ۳ سرنگ، محلول انعقاد خون، هیپوکلریت سدیم، اسید اچ جامبو، آرسی پرپ، کلسیم هیدروکساید سرنگی و سایر محصولات اشاره کرد. یکی از محصولات محبوب این شرکت لنتولو NIC  می‌باشد.

 

در هنگام خرید لنتولو ان ای سی به موارد زیر توجه کنید:

 

طول: 21mm 
سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت
کشور سازنده: چین 
دارای استاندارد CE اروپا
دارای نشان استاندارد FDA سازمان غذا و دارو آمریکا


خريد و قيمت لنتولو NIC:


اگر تمایل به خرید لنتولو ان ای سی دارید و قیمت لنتولو نیز برایتان مهم است، فروشگاه آنلاین رسادنت می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. این فروشگاه به‌عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته‌شده و شما می‌توانید خرید مواد دندانپزشکی خود را از این فروشگاه به‌ راحتی انجام دهید.
همچنین این فروشگاه به دلیل داشتن محصولات باکیفیت و اصالت بالا، خدمات پس از فروش عالی،مشاوره رایگان و مناسب بودن قیمت مواد دندانپزشکی و سایر محصولات می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای لنتولو NIC باشد.
توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
قیمت لنتولو ان ای سی در سایت به‌روز‌رسانی شده تا شما خریدی مطمئن را تجربه کنید.
امیدواریم رضایت شما را از خرید این محصول جلب کرده‌ باشیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5