لنتولو _پروفا

Lentolo _profa Dental

از جنس استیل ضد زنگ

انعطاف پذیری بالا
احتمال شکست پایین

سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

طول: 25mm 

کشور سازنده: چین (تحت لیسانس هلند)

 

دسته بندی : لنتولو
کد محصول : 140256734

قیمت از : 155,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

لنتولو پروفا ابزار ضروری است که در حوزه دندانپزشکی، به ویژه در زمینه درمان کانال ریشه مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در فرایند پر کردن کانال ریشه با سیلر یا zoe در دندان های شیری دارد؛ علاوه بر این مارپیچ ها در قرار دادن سمان در داخل کانال هنگام نصب پست ها و پین ها نقش مهمی دارند.
لنتولو پروفا دارای پیچش منحصربه‌ فردی است که به سیلر یا سیمان اجازه می‌دهد در حین کار با سرعت آهسته در موقعیت رو به جلو، به نوک مارپیچ جریان یابد.


ویژگی‌های لنتولو پروفا عبارت‌اند از:


از جنس استیل ضد زنگ
انعطاف پذیری بالا
مقاومت بالا به خستگی
امکان شکست پایین در کانال
قابل استفاده برای انتقال سمان یا سیلر یا( ZOE در درمان ریشه اطفال )به انتهای کانال
دارای سطح مقطع منحصر به فرد
احتمال شکست پایین


متعاقباً کانال ریشه با گوتا و سیلر پر می شود که از رایج ترین تکنیک های مورد استفاده در درمان ریشه هستند. مارپیچ بودن لنتولو به دلیل کارایی آنها در تسهیل فرآیندهای پیچیده در درمان ریشه، ابزاری ضروری در این زمینه محسوب می شوند. دقت و کارایی ارائه شده توسط لنتولو پروفا به طور قابل توجهی به تکمیل موفقیت آمیز درمان های کانال ریشه کمک می کند و نتایج بهینه را برای بیمارانی که تحت چنین روش هایی قرار می گیرند تضمین می کند.

 

سایز بندی لنتولو PROFA :


25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

 

این ابزار در طول‌های مختلف از جمله 25 میلی‌متر موجود است که در حین انجام مراحل، انعطاف‌پذیری و راحتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

طراحی مخروطی لنتولو پروفا توزیع مواد را افزایش می دهد و به آزاد شدن حباب های هوا در حین استفاده کمک می کند.
اندازه لنتولو پروفا  را می توان به راحتی با تعداد شیارهای روی بدنه آن تشخیص داد و اندازه های 25 میلیمتری آن به راحتی در دسترس است.

 

نحوه صحیح استفاده از لنتولو پروفا: 


لنتولو پروفا به دلیل خطر گیرش بیش از حد و مشکلات احتمالی در قرار دادن اباتمنت نباید با سمان های رزینی استفاده شود؛ استفاده صحیح، نگهداری و دفع لنتولو پروفا می تواند به کاهش خطر شکستن ابزار در داخل کانال ریشه کمک کند.
فرآیند اختلاط سریع که توسط لنتولو پروفا تسهیل می‌شود، می‌تواند گیرش سمان را تسریع کند و به طور بالقوه منجر به چالش‌هایی در پس‌جاگذاری و افزایش فشار آپیکال شود.
سایر ابزارهای ریشه ای که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند شامل فایل های Gates و Piezo برای شکل دادن و بزرگ کردن کانال ها و همچنین پخش کننده های انگشتی برای فشرده سازی گوتاپرکا است.
درک محدودیت ها و استفاده صحیح از لنتولو پروفا  برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن روش های ریشه و به حداقل رساندن خطرات احتمالی ضروری است.

 

اطلاعی در رابطه با شرکت PROFA : 


شرکت پروفا دنتال برندی شناخته شده در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات دندانپزشکی می باشد. این برند معتبر هزینه زیادی را برای ایجاد و بهبود استانداردهای بالا در تولید و توسعه دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی اختصاص داده است.
از محصولات و ویژگی های معروف پروفا دنتال می توان به موارد زیر اشاره کرد: محصولات متنوعی از جمله فایل های دستی و پروتیپر، پیزو و گیتس و ریمر، فرزهای الماس و کارباید، ، ابزار و تجهیزات دندانپزشکی، مواد ترمیمی و ... را تولید می کند. یکی از محصولات محبوب این شرکت لنتولو PROFA می‌باشد.


در هنگام خرید لنتولو پروفا  به موارد زیر توجه کنید:

 

طول: 25mm 
سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت
کشور سازنده: چین (تحت لیسانس هلند)
دارای استاندارد CE اروپا
دارای نشان استاندارد FDA سازمان غذا و دارو آمریکا

 

در نگهداری و استفاده لنتولو پروفا به این نکات توجه داشته باشید:


قبل از استفاده از لنتولو پروفا  به خستگی فایل دقت کنید و در صورت باز شدن پیچ ها یا براق شدن آن ها را تعویض کنید .
فایل های غیرقابل استفاده را در Safety box قرار دهید

 

خريد و قيمت لنتولو پروفا:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت لنتولو پروفا در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای لنتولو PROFA ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات لنتولو پروفا  در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از لنتولو PROFA آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید لنتولو پروفا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5