لنتولو _اندو پرفکشن

Lentolo - Endo Perfection

از جنس نیکل تیتانیوم

انعطاف پذیری بالا

سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

طول: 25mm 

کشور سازنده: انگلیس

 

دسته بندی : لنتولو
کد محصول : 140351281

قیمت از : 380,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

یکی از پرکاربردترین وسایل در دندانپزشکی، لنتولو اندو پرفکشن می باشد؛ این وسیله یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در درمان ریشه دندان است و کانال ریشه با این ابزار توسط سیلر یا zoe در دندان های شیری پر می شود. 

 

سایز بندی لنتولو اندو پرفکشن:

 

25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

 

یکی دیگر از کاربرد های لنتولو اندو پرفکشن برای قراردهی سمان درون کانال هنگام قرار دادن پست و گور می باشد که در طول درمان ریشه، در ابتدا مسیر کانال با فایل های دستی مشخص می شود و سپس از فایل های چرخشی برای تمیز کردن کانال برای تمام طول عملکرد استفاده می شود و در نهایت کانال ریشه با گوتا و سیلر پر میشود یکی از پرکاربردترین لنتولوها برای درمان ریشه، لنتولو اندو پرفکشن می باشد.

 

ویژگی‌های لنتولو اندو پرفکشن عبارت‌اند از:

 

  • از جنس نیکل تیتانیوم
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا به خستگی
  • امکان شکست پایین در کانال
  • قابل استفاده برای انتقال سمان یا سیلر یا( ZOE در درمان ریشه اطفال )به انتهای کانال
  • دارای سطح مقطع منحصر به فرد
  • احتمال شکست پایین

 

کارایی و شرایط نگهداری لنتولو اندو پرفکشن به چه صورت میباشد؟

 

عمل اختلاط سریع و کارآمد فرآیند ستینگ سمان را تسریع می کند و منجر به ستینگ سریع می شود. این ستینگ سریع ممکن است مانع از قرارگیری دقیق پست ها شود و منجر به افزایش فشار پشت آپیکال شود. 

علاوه بر لنتولو، سایر ابزارهایی که معمولاً در اندودنتیکس استفاده می‌شوند شامل فایل‌های Gates و Piezo هستند که به ترتیب برای شکل‌دهی کانال فراتر از نقطه انحنای اولیه و بزرگ‌کردن قسمت گردنی کانال استفاده می‌شوند؛ بعلاوه یک اسپریدر انگشتی برای تراکم جانبی گوتاپرکا استفاده می شود.

 

در نگهداری و استفاده لنتولو اندو پرفکشن به این نکات توجه داشته باشید:

 

  • قبل از استفاده از لنتولو به خستگی فایل دقت کنید و در صورت باز شدن پیچ ها یا براق شدن آن ها را تعویض کنید .
  • فایل های غیرقابل استفاده را در Safety box قرار دهید

 

اطلاعی درباره شرکت اندو پرفکشن: 

 

شرکت اندو پرفکشن یک تولید کننده محصولات دندانپزشکی است. این محصولات شامل فایل‌های روتاری، لنتولو، گیتس، پیزو، فینگر، اسپریدر، فایل فلکسی و فایل‌های اندوپرفکشن می‌شوند. به عنوان مثال، فایل‌های اندو پرفکشن ENDOPERFECTION شامل فایل‌های روتاری، فایل‌های K، و سی فایل می‌باشند. این محصولات برای تمیزکردن و شکل‌دهی کانال‌های ریشه استفاده می‌شوند.یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت لنتولو اندو پرفکشن می‌باشد.

 

در هنگام خرید لنتولو اندو پرفکشن  به موارد زیر توجه کنید:

 

  • طول: 25mm 
  • سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت
  • کشور سازنده: انگلیس

 

خريد و قيمت لنتولو اندو پرفکشن:

 

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.

 می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، لنتولو Endo Perfection را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات لنتولو اندو پرفکشن موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.

 در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله لنتولو اندو پرفکشن هستند.

 همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید لنتولو Endo Perfection نمایید.

 ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد؛ 

 هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5