لنتولو _jwr

Lentolo _jwr

جنس استیل ضد زنگانعطاف پذیری بالا

دسته بندی : لنتولو
کد محصول : 14090000

قیمت از : 135,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

لنتولو jwr یک وسیله پرکاربرد در زمینه دندانپزشکی به ویژه در درمان ریشه است و به عنوان یک ابزار مهم برای پر کردن کانال ریشه با سیلر یا zoe در دندان های شیری عمل می کند. 
علاوه بر این، این دستگاه در قرار دادن سمان در داخل کانال در هنگام نصب پست ها و پین ها کاربرد پیدا می کند. فرآیند درمان ریشه شامل ابتدا مشخص کردن مسیر کانال با فایل های دستی است و سپس از فایل های چرخشی برای تمیز کردن کامل کانال در طول عمل استفاده می شود که در نهایت، کانال ریشه با گوتا و سیلر پر می شود که از رایج ترین روش های مورد استفاده برای درمان ریشه هستند.

لنتولو جی دبلیو ار در سایز های:


25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت

موجود میباشد و از فولاد ضد زنگ فنری ساخته شده است  که دارای پیچ های مطمئن برای دوام و اطمینان پذیری است.
طراحی مخروطی لنتولو jwr  توزیع مواد را افزایش می دهد و به آزاد شدن حباب های هوا در حین استفاده کمک می کند.


ویژگی‌های لنتولو جی دبلیو ار عبارت‌اند از:


از جنس استیل ضد زنگ
انعطاف پذیری بالا
مقاومت بالا به خستگی
امکان شکست پایین در کانال
قابل استفاده برای انتقال سمان یا سیلر یا( ZOE در درمان ریشه اطفال) به انتهای کانال
دارای سطح مقطع منحصر به فرد
احتمال شکست پایین


هنگام استفاده از لنتولو jwr  باید چندین محدودیت را در نظر گرفت: 


اگرچه در توزیع سیلرهای کانال ریشه بسیار موثر است، اما نباید با سمان های رزینی استفاده شود.
خطر شکستن ابزار در داخل کانال ریشه وجود دارد که یک انتقاد رایج از لنتولو است؛  با این حال این خطر را می توان با استفاده صحیح از لنتولو، نگهداری مناسب از ابزار و دور انداختن به موقع ابزارهای قدیمی به حداقل رساند.


در نگهداری و استفاده لنتولو jwr به این نکات توجه داشته باشید:


قبل از استفاده از لنتولو به خستگی فایل دقت کنید و در صورت باز شدن پیچ ها یا براق شدن آن ها را تعویض کنید .
فایل های غیرقابل استفاده را در Safty box قرار دهید


علاوه بر لنتولو jwr در دندانپزشکی از چه ابزاری استفاده میشود؟


علاوه بر لنتولو جی دبلیو ار ، سایر ابزارهایی که معمولاً در اندودنتیکس استفاده می‌شوند شامل فایل‌های Gates و Piezo هستند که به ترتیب برای شکل‌دهی کانال فراتر از نقطه انحنای اولیه و بزرگ‌کردن قسمت گردنی کانال استفاده می‌شوند. علاوه بر این، یک اسپریدر انگشتی برای تراکم جانبی گوتاپرکا استفاده می شود.


اطلاعی کوتاه در رابطه با شرکت rogin dental :

شرکت rogin dental یک تولید کننده محصولات دندانپزشکی است. این محصولات شامل فایل‌های روتاری، لنتولو، گیتس، پیزو، فینگر اسپریدر، فایل فلکسی و فایل‌های اندو پرفکشن می‌شوند. به عنوان مثال، فایل‌های JWR  شامل فایل‌های روتاری، فایل‌های K، و سی فایل می‌باشند. این محصولات برای تمیزکردن و شکل‌دهی کانال‌های ریشه استفاده می‌شوند.یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت لنتولو جی دبلیو ار می‌باشد.


در هنگام خرید لنتولو jwr  به موارد زیر توجه کنید:

طول: 25mm 
سایز: 25 ، 30 ، 35، 40، 45 و آسورت
کشور سازنده: کشور چین 
دارای استاندارد CE اروپا
دارای نشان استاندارد FDA سازمان غذا و دارو آمریکا

 

خريد و قيمت لنتولو jwr:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند. می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، لنتولو jwr را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات لنتولو جی دبلیو ار موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.
در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله لنتولو jwr  هستند.
همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید لنتولو جی دبلیو ار نمایید.
 ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5